nedelja, 25. november 2007

Zelenjavna pizza

Danes sem bil jaz na vrsti za kuhanje. In zakaj ne bi izkoristil prijetnega s koristnim.















Pa dober tek ;)

7 komentarjev:

mija.michelizza pravi ...

Čaki, da si bomo na jasnem ... kaj je prijetno in kaj koristno? ;-) Jst vem, da zgleda slastno ... njami njami ... A je še ki ostalo?

matejmm pravi ...

Prijetno je fotografiranje, koristno pa kuhanje... No, v bistvu bi bilo lahko tudi obratno. Sorry, too late... pizze ni več ;)

Anita pravi ...

Mmmm, sm �e spet la�na! Ma tele ta �rne �al�ke mi pa tako nekam znano delujejo. Da ne kupuje� ti v isti �tacuni kat mi? He, he...

matejmm pravi ...

@Anita: Ne vem, kje si ti kupila te črne šalčke, ma midva sva jih dobila zraven enega vok-a že dolgo, dolgo nazaj.

Anonimni pravi ...

Super fotkano, a kaj ko ni recepta :D :D No testo tako imam, tako, da bom po fotkah preveril kaj vse je gor. Mnjamiii.

Tine pravi ...

Boga Lorena, zihr se je ta pica pripravljala min 2 uri:)he he

Tine pravi ...

Drgač pa super fotke ja, sploh barve so mi všeč.