petek, 25. april 2008

Florida 8. dan

Orlando - Universal Studios (11. marec 2008)
Že pred odhodom sem bil med prebiranjem Lonely Planeta kar malce šokiran, saj so praktično edina in najpomembnejša znamenitost Orlanda prav zabaviščni parki. Zanimanje za take parke je med nama zelo črno-belo (lahko ugibate, kdo je za in kdo je proti), a sva se vseeno odločila, da en dan na poti preživiva v enem izmed mnogih.


Najbolj poznan park v Orlandu je Disneyland, a midva sva se odpravila v Universal Studios. Med vožnjo z avtobusom od hotela do parka sva srečala par iz Irske na poročnem potovanju, ki sta prišla za 10 dni v Orlando in sta počitnice preživela samo v zabaviščnih parkih... no comment!!!


Vrsta za prvo atrakcijo (Shrek 4-D) ni izgledala nič kaj obetavno, a se je na koncu izkazalo, da sva izbrala primeren termin za obisk. Nikjer nisva čakala več kot 20 minut.

Park je sestavljen iz dveh delov. Dopoldne sva skupaj preživela na "bolj easy" atrakcijah v Universal Studios, popoldne pa sem si dal duška na adrenalinskih vožnjah v Island of Adventure. L. me je pridno čakala spodaj.


Jurassic Park - The ride.


Duelling Dragons - Odlična zadeva! - Nobene vrste, mislim, da sem se peljal 7x zapored ;)




Incredible Hulk - verjetno najbolj nor Rollercoaster s katerim sem se kdaj vozil.




Tako izgleda, če "otroke" pustiš same... Moker do kosti! :)






Za večerjo sva si privoščila pizzo v restavraciji "Pizza Hut", ki ne sme manjkati na nobenem potovanju. "Chicken Supreme - panned" - mmmmm I like it :)

Ni komentarjev: