sobota, 10. januar 2009

Spletni ne-nakup

Danes sem se pripravljal na manjši foto-session in sem dal polnit akumulatorje za bliskavice. Že po nekaj sekundah se je na polnilcu pokazal nenavaden znak. Eden izmed štirih akumulatorjev je bil fuč.



Slučajno sem imel pot v trgovsko središče in sem se ustavil v Merkurjevi prodajalni, da si nabavim nadomestni komplet akumulatorjev. Ker sem pristaš spletnih nakupov in vem, da so cene v spletnih trgovinah navadno nižje, sem v trgovini nekaj časa kolebal, ali naj akumulatorje kupim za 27,60€, ali vseeno doma preverim ceno v kateri izmed spletnih trgovin. Presodil sem, da pri kompletu akumulatorjev pač ne more biti velike razlike in sem jih kupil v Merkurju.




Ko sem prišel domov, sem preveril ceno v spletni trgovini Mimovrste=) in ugotovil, da tam ponujajo enake akumulatorje za 1/4 nižjo ceno (20,90€). Nisem si mislil, da bo razlika tako velika, a bom vsaj vedel za drugič...

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

V bigbangu so skupaj s polnilcem 29 €

matejmm pravi ...

@UrosG: Kje si bil pa včeraj ti s to informacijo? ;) BigBang je točno 50m stran od Merkurja v BTC-ju.

Anonimni pravi ...

Hvala za informacije. Tudi meni sta, verjetno od starosti, odpovedala dva kompleta in bom prisiljen nabaviti vsaj enega novega.

Anonimni pravi ...

s spletnimi nakupi, sploh v Slo je hudic.

z mimovrste sem zelo nezadovoljen. Zgodilo se mi je ze vsaj 2x, da sem cakal dlje kot je bilo sprva napisano. Problem pri njih, sem opazil, je v tem, da ne pise ali imajo artikel na zalogi ali ne. Zato se mi zdita tista evra vec pac nepopembna, ce lahko takoj se isti dan stvar uporabljam.

matejmm pravi ...

@sv3der: Jaz z njimi slabih izkušenj nisem imel, res pa da nisem prav veliko naročal pri njih. Sem pa imel pred novim letom slabo izkušnjo z Mixi-jem. So imeli napisano, da imajo UV filter na zalogi, ko pa sem ga naročil so mi sporočili, da ga lahko dobim sredi januarja. :(

Upam, da kdo od odgovornih tole bere in se bodo kaj popravili ;)