nedelja, 19. april 2009

Poročna vabila

Prejšnji teden sem po dolgem času spet postavil "sobni" studio, saj me je zvesta bralka tega bloga prosila, če ji naredim nekaj posnetkov poročnih vabil, ki jih je sama izdelala.

Za prvo postavitev sem izbral stekleno podlago in belo ozadje.



Ozadje sem osvetlil z dvema malima bliskavicama (Canon 580EX II in Nikon SB-26), na kateri sem nataknil "flag" ki je usmeril svetlobo samo na ozadje. Ker sem želel popolnoma belo ozadje sem ozadje osvetlil za eno zaslonko več, kot pa glavni objekt. Za proženje sem na Canon 580EX II priključil EL-Skyport Universal Reciever, medtem ko je bil Nikon SB-26 nastavljen na "slave" mode in se je samodejno sprožil ob blisku ostalih dveh bliskavic.

Kot glavni vir svetlobe sem uporabil studijsko bliskavico Elinchrom Style 600RX s softboxom 66x66cm, ki sem jo tudi porožil s pomočjo Skyport Universal Recieverja. Moč svetlobe sem tokrat prvič meril tudi s svetlomerjem in si tako prihranil nekaj preizkusnih posnetkov.

Za ozadje sem na stojala obesil bel papir (100x70cm), steklo za podlago (75x55cm) pa sem postavil na 2 leseni stolici. Vse skupaj je v praksi izgledalo nekako takole:



In rezultati:





Za drugo postavitev sem uporabil črno ozadje (črn filc), vse skupaj pa sem osvetlil z eno samo malo bliskavico, na katero sem namestil satovje domače izdelave.






Zadnja postavitev je bila zelo podobna prvi, le da sem namesto steklene podlage uporabil kar papir.



In še rezultati:





Nekaj ugotovitev:
  • po dolgem času je prav pašalo spet narediti nekaj studisjkih posnetkov
  • pri studijskem delu na 5DII malce pogrešam vrtljiv zaslon iz Sony DSC R1
  • svetlomer pride kar prav za tako delo
  • najkrajši sinhronizacijski čas je 1/160s, kar sem na žalost ugotovil šele sredi "sessiona", saj nisem opazil temnega roba na spodnjem delu fotografij - na srečo sem to lahko rešil pri obdelavi
  • kvaliteta posnetkov (predvsem šum v snecah) je neprimerno boljša, kot pri Sony DSC R1
  • velikost fotografij (21Mpix) dopušča veliko maneverskega prostora pri obdelavi

5 komentarjev:

Anita pravi ...

Luštno je. Tako fotke kot vabila. :)
Sploh na temni poglagi so mi hude.
Bravo!

Tanja pravi ...

Kašne lepe fotke, kakšna lepa vabila... A lahko prinesem tudi torto poslikat? :)

matejmm pravi ...

@Anita: Meni na črni podlagi nekako niso preveč sedle, ampak sem slišal kar nekaj pohval.

@Tanja: Torto? Seveda, kar prinesi...

Tanja pravi ...

Mislim poročno :). Sem se že premislila, se bojim da jo boš pojedel.

matejmm pravi ...

@Tanja: Tudi jaz sem imel v mislih poročno torto. Strahovi so upravičeni ;)