torek, 9. oktober 2007

Fotoseansa Dekce

Prejšnji teden me je Meeya vprašala, če bi njeni kolegici Irenci pofotkal nekaj dekic, ki jih je sešila. Ker sem imel ravno prazen kabinet in mi je vedno zanimivo fotkat kaj novega, sem izziv sprejel. Nikoli še nisem fotografiral tako velikih stvari doma.
dekca06

Za osvetlitev sem imel na voljo standardno opremo (3 reflektorje) in skoraj prazno sobo. Med fotografiranjem sem si sestavil še novi kavč iz Ikee in ga uporabil kot rekvizit pri fotografiranju.

Najtežje je bilo narediti posnetke celotne deke. To sem naredil tako, da sem reflektorje obrnil v steno in s tem zmehčal svetlobo. Deke sem položil na tla, za podlago pa uporabil bel papir. Na srečo je bilo svetlobe dovolj in sem lahko fotografiral kar iz roke. Enak pristop sem uporabil tudi pri fotografiranju dek na kavču.

Rezultati foto seanse:
dekca01

dekca02

In še nekaj posnetkov, ki sem jih naredil v namiznem studiu:
dekca03

dekca05

dekca04

S fotkami sem še kar zadovoljen, edino tonsko (barvno) mi ni uspelo dobiti vedno enakih barv. Na fotoaparatu sem pred vsako serijo posnetkov nastavil belino, vendar se barve vseeno razlikujejo.

Sicer pa so dekce full simpatične. Če je kdo interesent, naj pusti komentar, pa bom priskrbel kontakt od Irence. Baje se da zmenit, da naredi kakšno tudi po naročilu.

7 komentarjev:

Tine pravi ...

Dobro imas ti porihtan ta studio. Fine fotke. A imas ze tudi kaksne odbojnike svetlobe? fino, fino

mija.michelizza pravi ...

Končno dekce!!! ;-) Sicer pa sem fotke že vidla, super so!

mija.michelizza pravi ...

Aja, še to ... kako si slikal te z vrha? A si stal na lojtri, visel s stropa, jih vrgel sosedom, da jih držijo? ;-))

matejmm pravi ...

@Tine: Uporabljeni odbojniki so BelaStena d.o.o. in Jupol d.d. Imam sicer en manjši odsevnik 5v1 ampak je primeren le za kakšen portret.

@Mija: Si že pozabila, da imam 186cm in dolge roke ;) Nobene lojtre! Samo roko s fotoaparatom sem iztegnil na sredino nad dekco in "škljoc"!

Anonimni pravi ...

wow, zopet navdušen (presenečen ne več, ker preprosto pričakujem) nad kvaliteto in tehnično izvedbo fotk. nice.

matejmm pravi ...

@sv3der: Me veseli, da so ti včeč fotke... Se bom trudil še naprej ;)

Anonimni pravi ...

končno prišla do računalnika :) ja, fotke so res ful lepe, dekce pa tut :) ja, jst sm tut najprej pomislila na lestev kot foto pripomoček