ponedeljek, 22. oktober 2007

Številka 21

Ko sem se lotil projekta "številke" sem bil prepričan, da mi teme ne bo tako hitro zmanjkalo. Pa sem se zmotil. Zadnje čase imam občutek, da je kar nekako zmanjkuje številk - še posebej takih malo bolj izvirnih. Številko 21 sem iskal kar nekaj časa, pa je ni hotelo biti od nikjer. Na koncu pa sem jo le našel...



Ob tej priložnosti sem se odločil, da zadevo malce razširim. Vabim te, da se mi pridružiš pri iskanju številk. Osnovna pravila so znana! Torej, če kje vidiš številko 22. mi jo prosim pošlji in jo bom objavil na blogu... seveda z ustreznim besedilom (ki ga tudi lahko prispevaš) in navedbo avtorja.

3 komentarji:

mija.michelizza pravi ...

Sprejemam izziv! Bomo vidli, kaj se da nardit ...

Tanja pravi ...

A lahko z mobijem poslikam? nimam foto aparata stalno pri sebi kot ti.. Mogoče bo račun od kakega mojstra samo 22EUR ;). saj vem da sanjam..

matejmm pravi ...

@Tanja: Lahko tudi z mobijem poslikaš. Ni problema. Samo da se vidi številka 22. Če boš slikala račun pohiti, ker so številke vedno višje ;) No, od majstra dvomim, da boš dobila račun s številko 22. Sploh dvomim, da boš dobila račun ;) Bolj verjetno je, da boš tak znesek videla, ko boš šla v Merkur po 3 vijake in še kakšno drobnarijo...