petek, 12. oktober 2007

No such thing as free lunch!

... ali kako že gre pregovor, ki pravi, da ni nič zastonj?!? To sem spoznal tudi sam na lastni koži. Dosedaj sem moje blog-fotke veselo nalagal na Flickr-a. Vedno sem videl le obvestila o tem, da sem porabil cca 2-3% moje mesečne kvote za upload. Super, sem si mislil, tega ne bom nikoli napolnil.

Včeraj pa me je pričakalo neprijetno presenečenje. Flickr brezplačno prikaže le zadnjih 200 fotografij, kar pa sem relativno hitro dosegel. To tudi napišejo, ampak samo v drobnem tisku.



Trenutno iščem nov dom za moje fotke. Po možnosti s podobnimi funkcionalnostmi, kot jih je ponujal Flickr, ki mi je slike še pomanjšal na primerne velikosti za objavo na blogu in generiral HTML kodo.

4 komentarji:

Anita pravi ...

Hej, moja pikasa tudi pomanjša slikice (4 možne velikosti) in naredi html. Sam mal sva se morale navadit ena na drugo.
Pa še ena varijanta, kaj pa če na drugo ime narediš še en račun :)
A L. ga ima?

matejmm pravi ...

@Anita: Sem razmišljal tudi že v tej smeri, ampak mislim, da bom poiskal kakšno bolj trajno rešitev.

Tamala pravi ...

Kaj pa http://www.ipernity.com
Zelo podoben Flickr zadevi, je pa res da nisem prebrala drobnega tiska glede omejitev :)

matejmm pravi ...

@Tamala: Super zadevica... Vse skupaj je prav neverjetno podobno Flickr-u. Sedaj se samo še sprašujem, kje je catch? Moram prebrati drobni tisk.