sreda, 10. oktober 2007

Leta niso ovira

Starost res ni ovira pri Bloganju. Nekateri začnejo zelo zgodaj, spet drugi malce kasneje. Tale post je namenjen predvsem mojemu bratrancu Tinetu, ki je za nekaj časa odpotoval v daljno Španijo. Pridno piše blog, vendar sem prepričan, da se niti ne zaveda koliko rednih bralcev ima v rodni domovini.

mazgoni01

Stara mama je bila danes v Ljubljani in si je v BigBangu nabavila novega prenosnika. Hotela je tudi Wireless router, pa sta se z Anito zmenile, da naj ima zaenkrat kar dial-up dostop do interneta. Toliko časa, dokler T2 ne potegne optike v "rajde". Ko je bila na obisku sem ji pustil, da se je na hitro konektala na moj WLAN in prečekirala, če je kakšen nov komentar na blogu.

mazgoni02

Tudi Enej je bil ves slinast in je z zanimanje prebiral Tinetove novice iz Španije. Začeti je treba zgodaj. Se je pa nekaj pritoževal, da dela v Ljubljani net bolj počasi, kot pr'Far.

3 komentarji:

Tine pravi ...

Hehehehehehe! GO st.mama GO! Dober post, sem se moral res nasmejat:) Stara mama en LEP POZDRAV in OBJEM samo zate, ker vem da bos kmalu spet brskala po blogih:)))

Anita pravi ...

Ja, Enej je bil celo pot nazaj siten ker matej nima nobenih igrc naloženih. ;)

Anonimni pravi ...

Živjo, končno sem tudi jaz za domačim računalnikom. Z mano ni tako rožnato kot z mamo in Enejem. Jaz sem lahko tu zraven samo, ko Erik spi.
Res je pretresljivo, vsak že ima svoj blog.
Juj, kak ste zmužni!
Selotejp Margoni