četrtek, 14. avgust 2008

Prva svečka

Pa je leto naokoli! Točno pred letom dni sem napisal prvi post na ta blog, to pa je že objava z zaporedno številko 218. Števec obiska je od takrat zabeležil 6.279 obiskovalcev na strani, nabralo pa se je tudi kar nekaj komentarjev. Hvala vsem, ki me spremljate in upam, da mi bo tudi v prihodnje uspelo pripraviti kakšen zanimiv prispevek.

PS: Mislim, da je to prvi post brez fotografij ;)

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Čestitke :D Ti kar piši, jaz rad preberem in pregledam fotke :D

Anonimni pravi ...

Fino, sam sem tudi dva dni nazaj zašpilil klobaso in se podal v drugo leto bloganja. Fino ti gre, sploh tale zadnji izlet je bilo fino brat. Čestitke in čimveč volje še naprej.

matejmm pravi ...

@CofkoCof & UrosG: No, super vedet, da vsaj kdo pogleda, kar spravim sem gor ;)

Anonimni pravi ...

Matej, tudi jaz redno prebiram tvoje poste... kar nadaljuj tako naprej! Sicer bom pa tudi jaz naslednji mesec praznoval eno leto :)

matejmm pravi ...

@Luka: Super, upam, da najdeš kaj zanimivega med mojimi objavami. Tudi jaz sem naročen na tvoj blog in občudujem super fotke in objave.