torek, 17. februar 2009

Maja video

Ob vikendih se ponavadi vse vrti okoli leto in pol stare nečakinje Maje. Glede na to, da ima novi Ixus tudi možnost snemanja videa, se je od novega leta nabralo kar nekaj video posnetkov, v katerih ima glavno vlogo. Vse skupaj sem sestavil v celoto in nastal je spodnji video.



PS: Idejo za video sem dobil pri Tinetu, ki je pred kratkim objavil super filmček o prenovi njihove kuhinje.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ko sem gledala video brez zvoka, mi je bil ful bl všeč ;-) Sicer pa luškana tamala ... kakoooo raste!

matejmm pravi ...

@meeya: A veš kako bi ti bil šele všeč, če bi pustil original zvok...

Anita pravi ...

Joj je srčkana. Kukr kešn kitajček ima tiste črne očke. Faca!

Tine pravi ...

Ej Matej, sam direktor fotografije je bil pa ziher dražji kot pri mojem projektu:) Super!

P.S:s katerim programom pa ti montiraš?Adobe?

matejmm pravi ...

@Tine: Direktor fotografije res zahteva od mene prav nerazumno visok honorar. ;) Ja, zadeva je zmetana skupaj v Adobe Premiere CS3.