sreda, 24. junij 2009

Makro - 100mm

Ker sem ta teden na dopustu, sem nameraval ponedeljekovo jutro izkoristiti za malce daljše lenarjenje v postelji, a je moje načrte prekrižal poštar, ki je že navsezgodaj pozvonil na vratih.



V normalnih okoliščinah bi bil jezen nanj, a glede na to, da sem pričakoval paket iz Škotske, sem se njegovega obiska razveselil.



Sledil je "obred" odpiranja paketa, ki sem ga (kljub rani jutranji uri) uspel dokumentirati.



V paketu pa nova pridobitev za mojo fotografsko torbo -objektiv Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM.



Seveda sem objektiv takoj namestil na aparat in ga na hitro preizkusil.



Najprej sem naredil nekaj posnetkov objektov, ki sem jih našel v bližini.



Prav zanimivo se je igrati z globinsko ostrino. Pri zaslonki f/2.8 in največji povečavi je globinske ostrine le za kakšen milimeter ali dva, medtem ko je pri f/32 kader že kar precej oster.



Danes sem se lotil manjšega foto-projekta, pri katerem sem izkoristil oblačno vreme in difuzno naravno svetlobo, ki je prihajala skozi strešno okno.



Prednost naravne svetlobe (v kombinaciji s stojalom) je v tem, da lahko hitro spreminjaš vrednost zaslonke, aparat pa sam prilagodi čas osvetlitve. Če bi uporabljal bliskavice bi imel kar nekaj dela s prilagoditvami moči bliskavic pri spreminjanju vrednosti zaslonke.

In še rezultat današnje makro-foto-seanse...



PS: Če koga zanima nakup objektivov ali foto opreme iz tujine (Canon, Nikon & Olympus), lahko priporočim mojega dobavitelja. Hvala za info mbbirdy.

Ni komentarjev: