ponedeljek, 6. julij 2009

Don't Fly with Air France

Moje nezadovoljstvo nima (na srečo) ničesar skupnega z nesrečo Airbusa omenjene letalske družbe nad Atlantikom, saj sem mnenja, da bi se to lahko pripetilo kateremukoli prevozniku.



V zadnjih letih sem kar nekajkrat uporabljal letalski prevoz (tako službeno, kot zasebno) a slabih izkušenj z odnosom letalske družbe do mene nisem imel. Prejšnji teden pa sem bil na službeni poti v Parizu in sem doživel nadvse neprijetno izkušnjo.

Namesto z nacionalnim prevoznikom, kar je v podjetju ustaljena praksa, sem tokrat potoval z družbo Air France. Razloga za odločitev sta bila bolj ugoden urnik in nekaj nižja cena vozovnice.



Pot v Pariz je minila brez težav in po urniku, pri povratku v Slovenijo, pa se je zapletlo. Ko smo se ob 20. uri vkrcali na letalo, so nas kmalu obvestili, da bo imel polet zaradi nevihte, 20-30 minut zamude. "Nič posebnega, bom pač malo kasneje doma!"

Po 40 minutah čakanja na letalu (nevihta je medtem že minila in zračni promet je normalno stekel) so nas obvestili, da zaradi nevihte v okolici letališča ne bomo poleteli pred 22.20 uro. "Ne, da sem bil te novice ravno vesel, a bom že počakal..."

Razdelili so nam prigrizek, ki ga navadno poješ nekje med oblaki, nato pa nas je pilot "razveselil" z novico, da je polet proti Ljubljani "Zaradi slabega vremena ODPOVEDAN!" Sledila so še navodila, da naj se počasi izkrcamo, ne pozabimo na prtljago in se oglasimo v poslovalnici Air France na letališču. "To mi pa sploh ni bilo več zabavno, še posebej, ker sem imel v petek zjutraj nujne opravke v Ljubljani."



Pravi šok pa je sledil v poslovalnici Air France, kjer uslužbenec ni želel slišati ničesar o tem, da bi nas vsaj poskusil spraviti še isti dan v Ljubljano preko katerega drugega letališča. Kot edino možnost, nam je ponudil let v Ljubljano z njihovo družbo naslednji dan ob 13.20.

Tudi pri iskanju prenočišča niso pokazali nikakršnega razumevanja, ampak smo se morali sami znajti - vsi hoteli na letališču naj bi bili polni. Seveda tudi o stroških hotela niso hoteli ničesar slišati. Nekateri (še bolj kot jaz) razburjeni potniki so začeli groziti, a jim je uslužbenec pod nos pomolil le list z naslovom družbe, kamor se lahko pritožijo in zahtevajo povračilo stroškov.

Višek večera pa je bil trenutek, ko so sodelavcu, s katerim sva se po naključju srečala na istem letalu, izdali bon za prenočišče v bližnjem hotelu. Baje, ker je bil na povezanem letu z njihovo družbo. Ta isti "gospod", ki mi je pred par minutami trdil, da "so vsi hoteli zasedeni". Ko sem ga vprašal "Kaj niso vsi hoteli zasedeni?!?" me je le na hitro ošvrknil s pogledom, nato pa ni več dvignil oči izpod pulta. Tudi moje prošnje, naj vsaj pokliče v hotel, v katerega je napotil sodelavca, in vpraša če imajo še kakšno prosto sobo, so naletale na gluha ušesa in ignoranco. Pa saj po tem so Francozi poznani, a ne?



V Ljubljano sem se, tako kot vsi ostali potniki iz tega leta, vrnil naslednji dan, pri čemer sem si bil prisiljen sam organizirati in plačati prenočišče. Verjetno bi prej prišel z avtom ;)

Pa še eno vprašanje: Kako je lahko polet odpovedan zaradi slabega vremena na odhodnem letališču? Razumel bi, da zaradi 20. minutne nevihte lahko zaprejo letališče za 20 minut, pol ure, uro ali dve, ampak, da pa zaradi tega odpovedo let?!?! Ne, tega razloga ne kupim! Prepričan sem, da je bil let odpovedan, ker je bilo nanj prijavljenih premalo potnikov (cca. 16), nevihta pa le razlog, ki je bila ob pravem trenutku na pravem mestu.

Jutri pa v boj z birokratskimi mlini v upanju, da izterjam stroške mojega "podaljšanega" potovanja od Air France. Seveda bom med stroške dodal tudi dodatno parkirnino, dnevnico za službeno pot in 8 mojih (neopravljenih) ur po ceniku podjetja. Me prav zanima razplet.

Naslednjič bom verjetno bolj premislil s katero družbo bom letel.... Kaj pa ti, imaš podobne izkušnje?

1 komentar:

s3cMM pravi ...

Zanimivo! Zdaj vsaj vem, zakaj pravijo, da se kdo dela Francoza. Očitno dobro negujejo svojo tradicijo.
Me pa prav zanima razplet zgodbe.