nedelja, 26. avgust 2007

Številka 1


2007_08_26_numbers_001
Originally uploaded by matejmm
Med prebiranje bloga Grasswire, mi je bilo zanimivo njegovo objavljanje naključnih številk. Ideja mi je bila zanimiva in zato sem se odločil, da bom poskusil tudi sam sestaviti zbirko številk. Dolgo časa sem kolebal, ali se lotiti tega projekta ali ne, danes med sprehodom po Ljubljani pa sem zagledal ševilko 2 na prospektu (cena 2€) in sem pomislil, da če bi bila tam številka 1, bi se lahko lotil tega mojega projekta o katerem sem premleval v glavi. Na številko 1 pa ni bilo potrebno dolgo čakati, saj sem jo "ujel" že takoj za naslednjim vogalom.

Sam sem si določil nekaj pravil:
- številka mora biti najdena nekje v vsakdanjem življenju in je ne smem sam sproducirat z namenom objave na blogu
- naslednjo številko lahko fotografiram šele, ko je prejšnja že objavljena na blogu.

Sicer pa na Flickr-u deluje tudi skupnost, ki se ukvarja z enako nalogo, vendar so do danes s skupnimi močmi prišli že do številke 560.

Pa še nekaj fotk iz današnjega sprehoda po Ljubljani:

Drinks reflection Ljubljana architecture Ljubljana by night

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

U to zna bit pa res zanimiv. Prav zanimiv kje ljudje vse najdejo številke. :)

Anonimni pravi ...

Sicer dolgo nazaj je od tega ko si zastavil projekt. Šel sem vse tvoje objave in moram povedat da so fotke na tvojem blogu NORE!!!

Projekt kr dobro furaš, nisem pa vedel da se da s fotografijo tako tudi neki zaslužit.

Res same pohvale.