sobota, 22. december 2007

Fotoprojekt potica

Ideja, da naredim nekaj posnetkov prave slovenske potice, je v moji glavi zorela kar nekaj časa. Glede na to, da je sedaj pravi čas za peko potice sem se odločil, da preidem od besed k dejanjem. Pa zadeva ni bila tako enostavna. Najprej je bilo potrebno "najeti" osebo, ki bi mi bila pripravljena potico speči. In ker nisem skromen, sem najel kar "mojstrico poticopeke" in njenega asistenta. Začasno sem foto studio spremenil v sobo za goste in ju povabil na delovni obisk.

Seveda se je bilo potrebno na peko potice dobro pripraviti. Ker "mojstrica poticopeke" ponavadi peče potico v pravokotnem teflonskem pekaču, je bilo potrebno najprej nabaviti pravi lončeni model za potico - potičnico. To nalogo smo uspešno opravili že v četrtek. Petek je bil dan za nabavo vseh potrebnih sestavin in dodatnih rekvizitov (krožniki, pladnji, dekoracija, ozadja...).

Peke smo se lotili včeraj v večernih urah in projekt je dobro kazal. Polni pričakovanja smo pečeno potico stresli iz modela in sledila je katastrofa!!! Potica na vrhu sploh ni bila zlato-rjavo zapečena, še huje pa je bilo to, da se je med stresanjem iz pekača pretrgala na dva dela.



Spodnji del smo s težavo le spravili iz pekača in sestavili nekaj potici podobnega.



Ko smo zadevo prekrili še s plastjo sladkorja je vse skupaj postalo že bolj primerno za ogled. Ker pa je stvar nesramo dobro dišala in smo projekt s fotografskega vidika ocenili ze neuspešen smo se odločili, da potico še toplo preizkusimo. V vsaki slabi stvari je pač treba poiskati nekaj dobrega. Prvotno je bilo namreč načrtovano, da potico pustimo za fotografiranje do naslednjega dne.



Danes pa mi fotografska žilica le ni dela miru in sem vseeno naredil nekaj posnetkov. Na koncu sploh ni izpadlo tako slabo. Kaj se ti zdi?






1 komentar:

Anita pravi ...

MMMM, ko bi božiček tudi meni prinesel eno tako. Pa čeprav razpolovnjeno. :)