sreda, 5. december 2007

Miklavž

Z L. sva se odpravila do centra, da bi vprašala Miklavža, če sva bila dovolj pridna in nama bo letos kaj prinesel. Videla sva ga zelo od daleč in nisva imela priložnosti govoriti z njim, tako da bo treba počakati do jutra. Sva si pa zato ogledala letošnjo okrasitev Ljubljane, ki precej spominja na lansko.
























Kaj pa tebi, je Miklavž kaj prinesel?

3 komentarji:

mija.michelizza pravi ...

Meni je prinesel parkeljna :-)) Sem bila tud jst včeri po centru s fotičem, na srečo nisem nič slikala (sem več pila ;-), ker pol bi bla na mojem blogu čista blamaža ... v primerjavi s tvojim :-)

UrosG pravi ...

U veliko je prinesel, čeprav sem se bom nasmejal ob prebiranju listkov zelja, ko sem bil še v osnovni šoli ;) Če te zanima, so vidni na mojem blogu.

Je pa Ljubljana bistveno bolj okrašena kot Celje. Čeprav bi bil že čas za kaj novega. Se mi zdi da tiste spermije že lep čas gledamo.

Tine pravi ...

Skrajni čas da se ustavi to okraševanje Ljubljane. Prav kičasto je že vse skupaj. Tu mač