torek, 4. november 2008

Številka 93

Še dobro, da mi s3cMM kdaj pošlje kakšno fotografijo s številko in me tako "brcne", da bi bil že skrajni čas za novo objavo.

"Živjo, ker je danes lepo sončno vreme, nič kaj novembersko, se je Tine odpravil na kolesarski potep. Pred odhodom, sem napravil še posnetek dela njegovega (mojega nekdanjega) kolesarskega dresa. Pravi, da se bo njega prepoznalo po dekolteju, tudi če ga slikam brez glave. s3cMM"



Sicer pa sem imel tudi jaz na zalogi eno številko 93 - še iz potepanja po Kreti. Seveda je tudi to našla L.

3 komentarji:

Tine pravi ...

sem rekel atu, da se razgalim samo v primeru da me ne slika v glavo. In on me potem še razkrinka://

Ali ga lahko tožim za to? Kje je kakšen pravni strokovnjak?

matejmm pravi ...

@tine: Lahko poskusiš s kakšno tožbo, ampak potem ne vem, kako bo doma s hrano, posteljo, prevozi... ;)

Tine pravi ...

...potem raje ne?:)