nedelja, 30. november 2008

Zimske radosti

Ko sem zjutraj odprl oči in pogledal skozi okno, nisem videl prav daleč :)



Pogled skozi balkonsko okno je razkril zasneženo Ljubljano.



Si bil tudi ti danes zjutraj ponosni lastnik tega modela avtomobila?



Na srečo se je čez dan malce otoplilo in sneg na oknih se je začel topiti. Z vsako minuto je v stanovanje prišlo več dnevne svetlobe.



Snega pred garažo pa ni hotelo "pobrati"... Ni bilo druge, kot da primem za lopato, saj so sosedje že čudno pogledovali proti edinemu ne-očiščenemu dovozu.



To je bilo "že" drugo letošnje kidanje snega pred garažo. Prvič sem za lopato poprijel v začetku tedna, ko sem moral kar pohiteti, da ga ni prej samo pobralo. :) Bal sem se namreč, da bo lopata spet celo zimo preživela neuporabljena v kotu. Danes je prišla še kako prav.



Po četrt ure vihtenja lopate, je bil očiščen še zadnji dovoz do garaže... in sosedje so lahko bolj mirno spali ;)

7 komentarjev:

Anita pravi ...

No vidiš... na Lopati sem opazila komentar, da bi moral kupiti tako lopato da bi pasala k avtu.
Ti si pa raje kupil tak avto ki paše k lopati. :)

matejmm pravi ...

@Anita: Res bi bilo zelo zoprno zaradi novega avta menjat še lopato!

Anita pravi ...

Zakaj bi si delal probleme, ane? :)

Tanja pravi ...

Tolko se hvališ s tem kidanjem, a meni se zdi da lopato držijo ženske roke...

matejmm pravi ...

@Tanja: Če znaš ti v eni roki držat lopato, v drugi pa fotoaparat, mi prosim povej, kako to narediš ;)

Anonimni pravi ...

To je res malo nerodno.
So pa še druge rešitve.
Očitno pa ženskim rokam bolj zaupaš lopato kot fotoaparat.

matejmm pravi ...

Hmja, no... Tako je bil "volk sit in koza cela"... Naprej sem naredil fotko, potem pa sva še skupaj skidala pred garažo.