ponedeljek, 1. december 2008

Fotka v Žurnalu

Danes zjutraj sem opazil, da je nekdo prvič kupil fotografijo novoletne Ljubljane, ki sem jo na iStockphoto naložil že pred dvema letoma.

Čez nekaj ur sem želel na spletni strani zurnal24.si preveriti kaj je novega in sem ob prispevku "Italijani bodo zavzeli ljubljano" zagledal isto fotografijo.

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Bravo, bravo!

Tanja pravi ...

A nimaš podatka kdo kupi tvojo sliko? Moraš potem po netu iskat al kaj? :(

matejmm pravi ...

@Tanja: Ne, na žalost ne veš, kdo kupi tvojo fotko. Je pa zato toliko slajše, ko jo najdeš :)

Anita pravi ...

Waw, čestitke!

Jaz sem pa včeraj po dooolgem obdobju mrtvila končno spet prodala eno mini slikico. :)

matejmm pravi ...

@Anita: Super za fotko... počasi bo že zalaufalo, samo čimveč uploadat in bo!

Anonimni pravi ...

A ni dober občutek... :)
Mene je zadnjič Birdy opozoril na fotko v Finančni prilogi dela. Čez tretino strani. :)))))

matejmm pravi ...

@TomazL: Se strinjam, enkraten občutek! Skoraj tako dober, kot Extended Licence ;) Čestitke za preboj v Delo.