ponedeljek, 23. marec 2009

Rim

Podaljšan vikend sem preživel na poroki v Rimu.

Tako so se zečele priprave - s polnjenjem vsega, kar "gre na baterije". Edino Focusa smo raje napolnili kar na črpalki ;)



Promet po Rimu in okolici je precej kaotičen in zato mi je kar pošteno odleglo, ko sem avto parkiral pred hotelom.



Nastanjeni smo bili malce izven Rima, saj je bila poročna zabava v kraju Castel Gandolfo ob jezeru, ki precej spominja na Blejsko (le da nima otoka).



Castel Gandolfo je papeževa letna rezidenca. Glede na to, da so bile temperature zimske ni nič čudnega, da ga nismo srečali.



Poročni obred je bil v cerkvi v središču Rima, v neposredni bližini koloseja. Na žalost ni bilo časa za ogled mesta, tako da se bo potrebno v Rim še kdaj vrniti.



Poročno prevozno sredstvo v Rimu? Limuzina? Ne! Fičo!
Alternativa je bila Smart, saj še nikjer nisem videl toliko Smartov, kot v Rimu. Glede na način vožnje je takoj jasno, zakaj je temu tako.



Pa še ena poročna, kjer je prišla do izraza nova petka.



Hotel z razgledom na letališko stezo. Ni lepšega! Verjeli ali ne, ponoči nismo slišali niti enega letala, še sedaj pa mi ni janso ali ne vozijo, ali smo tako trdno spali.



Mojca in Karel, hvala za vse, super smo se imeli!

2 komentarja:

Anita pravi ...

WAW super ideja. :)
Kako sta pa prepričala vse da ste šli tja dol?
Jaz sem imela že z Bledom težave. :)
Tudi fotke so super. Bravo matej in 5ka

matejmm pravi ...

@Anita: Mislim, da nista imela težav s prepričevanjem ljudi za izlet v Rim ;)

Petke se morem pa še navadit, sem že našel polno "napak" na fotkah, ki bi jih lahko odpravil.