četrtek, 5. marec 2009

Trenutno nedobavljivo

Že kar nekaj časa bi rad v "garažo" zapeljal novo 5-ko (kit verzijo), vendar vsak dan znova pri spletnih trgovcih naletim na naslednja obvestila:

- dobava: 21 dni (to piše že kar nekaj časa)
- nedobavljivo
- v dobavi
- trenutno nedobavljivo
- Verfügbarkeit: zur Zeit nicht lieferbar (nachbestellt)
- Kurzfristig verfügbar. Lieferzeit 7 Tage
- Liefertermin erfragen
- auf Anfrage
- Ware im Zulauf
- Out of Stock



Kaj se dogaja s trgom digitalnih fotoaparatov? V sredini januarja se je Canon foto oprema podražila za okoli 20% (temu naj bi sledili tudi drugi proizvajalci), poleg tega pa na policah ni želenih izdelkov. V časih svetovne ekonomske krize človek enostavno ne more zapraviti denarja?

Na fotoaparat Canon EOS 5D mark II, s kit objektivom 24-105mm, čakam že od sredine decembra, vendar ga do danes še nisem dočakal. Prav tako je precej motena dobava nekaterih bolj prodajanih objektivov in dodatne opreme. Ima kdo kakšno "insajdersko" informacijo kdaj pride omenjena napravica končno na prodajne police v zadostnih količinah? Ve kdo za kakšno trgovino, kjer imajo ob 5-ki izdelku kakšen bolj "optimističen" napis v zvezi z dobavo?

PS: Edina prednost te "nedobavljivosti" je v tem, da imam sedaj nekaj več časa za pisanje magistrske naloge ;)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Jaz sem se naveličal čakati naše vrle prodajalce, da končno dobijo kak komplet in sem naročil kar iz VB. Da o tem koliko ceneje sem prišel skozi sploh ne bi. Se ja pa podražilo od takrat, je bil funt prepoceni :D

matejmm pravi ...

@CofkoCof: Kje si ga pa naročil? Lahko malo opišeš izkušnjo? Ga imajo še na zalogi? Tudi jaz sem ga hotel naročiti iz Nemčije, pa jim jih je zmanjkalo :(