torek, 28. avgust 2007

Našel mojo Ljubljano

S stock fotografijo se bolj resno ukvarjam leto in pol in v tem času mi je preko spletne strani iStockphoto uspelo prodati nekaj več kot 4800 fotografij. Stock fotografija nudi fotografu kar nekaj veselih trenutkov:
  1. najprej se veseliš, ko opraviš "sprejemni izpit" za agencijo
  2. nato se veseliš, ko ti komisija sprejme prvo fotografijo v bazo
  3. še večje veselje nastopi, ko ti uspe prodati prvo fotografijo
  4. občutke, ko naročiš in prejmeš prvi ček s svojim zaslužkom, si verjetno lahko sami zamišljate

  5. Ena slabosti takega načina prodaje fotografij pa je, da ne veš, kdo jih je kupil in za kaj jih je uporabil. Zato nastopi še toliko večje veselje, ko

  6. najdeš kakšno fotografijo v uporabi.
To se sicer zgodi bolj redko, saj sem dosedaj našel le 16 mojih fotk. Večino sem jih našel kar preko Googla in ravno včeraj se mi je sreča nasmehnila in sem našel kar 2.

Mojo čebulo so uporabili na ameriški spletni strani, nočni posnetek Ljubljane pa je uporabilo podjetje Elektro Ljubljana za informativno zloženko o razsvetljavi.

Ni komentarjev: