torek, 14. avgust 2007

1-2-3 a se slišimo

Evo, da se še jaz poskusim malo v tem bloganju. Nekaj izkušenj sicer že imam, ker sem nekaj časa blogal na iStocku ampak je stvar tam rahlo omejujoča. Zaželeno je namreč le razpravljanje na temo fotografije. Sicer je res, da je fotografija trenutno ena izmed mojih večjih strasti, ki naj bi polnila tudi ta blog, pa vseeno.

Torej danes sem prvič prišel čisto do svoje širokopasovne povezave v internet. Za IT-jevca se to skoraj ne spodobi, ampak tako je naneslo. Najprej sem živel v najetem stanovanju, kjer lastniki niso bili preveč navdušeni nad takimi tehnološkimi podvigi, kasneje pa sem nekako shajal z omejeno količino prenešenih podatkov preko sposojene UMTS kartice. Zadeva je sicer zelo uporabna, ampak kar ni "tisto pravo".

Po dolgem razmisleku sem se odločil za kabelski internet (NET+TEL+TV). Alternativa je bil T2 preko telefonske parice. Zadeva mi ni bila všeč, ker imam TV z dvema tunerjema in bi bil potem ob ta (malo uporabljen ampak fancy) "feature". Pravilnost te odločitve sicer malo izpodbijajo delavci, ki ravno zadnjih 14 dni pospešeno prekopavajo okolico bloka in kopljejo jarke za optiko. Sedaj sem se za 1 leto zavezal kablu, potem pa bomo videli, kaj bo prinesel čas.

Je pa res, da si nikoli nisem mislil, da se bo za širokopasovno povezavo do interneta nabralo v predsobi toliko "šare". Monter me je prosil, če lahko zadevo fotografira, da bo doma ženi pokazal, da ni samo pri njih tako ;)

Ni komentarjev: