ponedeljek, 26. maj 2008

Nekaj nove fotografske opreme

V zadnjem času se je pri meni nabralo kar nekaj nove fotografske opreme in ker (v večini primerov) ne gre ravno za "standardne" artikle, sem se odločil, da jih predstavim tukaj.



Najprej sem na seznam opreme dodal rabljen fleš Nikon SB-26. Razlog za nabavo je v tem, da si ga že nekaj časa izposojam za projekte, kjer na mojem Sony DSC R1 potrebujem zunanji fleš, poleg tega pa mi je všeč ideja o osvetljevanja z majhnimi fleši, ki jo zagovarja Strobist. Tudi večina naslednjih artiklov je povezana prav z idejami, ki sem jih našel na njegovi spletni strani.

Pred odhodom na Florido sem tudi ugotovil, da je moj stativ preveč okoren za potovanja, zato sem si omislil manjšega. Odločil sem se za Velbon Ultra MAXi M, ki je dovolj kompakten, lahek in tudi cenovno še v rangu, ki sem ga bil pripravljen odšteti za "potovalni" stativ. Všeč mi je bilo tudi to, ker lahko na njega namestim krogelno glavo Manforotto 484 in tako postane stativ še nekaj manjši, kot s priloženo glavo.

Glede na to, da vse kaže, da bo moj naslednji fotoaparat znamke Canon, sem si kot dodatni fleš nabavil Canon Speedlite 580EX II. Trenutno ga uporabljam v Manual Mode, tako da bom vse njegove prednosti lahko izkoristil šele po zamenjavi fotoaparata.

Za proženje flešev sem si omislil tudi dodatni komplet radijskih prožilcev Elinchrom Skyport Universal Trigger set. Najprej sem razmišljal o tem, da bi si nabavil samo dodaten sprejemnik, vendar sem se nato odločil, da nabavim celoten komplet. Kompletu sem dodal še kabel za povezavo sprejemnika na "ta majhne" fleše.

Med obiskom B&H Photo Video v New Yorku sem našel komplet stojal z glavami in dežniki. Transport do Slovenije je bil sicer kar zahteven podvig, a se je trud izplačal. Komplet vsebuje dve stojali za luči, ki se raztegneta do višine 2,4m, dve glavi za pritrditev dežnika in fleša, ter dva "combo" dežnika, ki jih lahko uporabim kot "shoot-through" ali "bounce", saj je možno zunanjo odsevno tkanino odstraniti.



Na spletni strani flashgels.co.uk sem naročil dva kompleta gel filtrov za fleše. En komplet je namenjen barvanju svetlobe, drugi pa za korekcijo barvne temperature.



Po načrtih iz interneta sem si naredil še nekaj nastavkov za fleše za usmerjanje svetlobe. Na prvi fotografiji je samo fleš, brez nastavkov, na drugi je svetloba skozi oglati snoot (ni ravno najboljša izvedba), na spodnjih dveh pa je na flešu satovje iz črnih slamic - dveh različnih dolžin.

Ni komentarjev: