torek, 20. maj 2008

Čadrška Sirarna

Že ob prvem obisku Čadrga sem imel v mislih, da bi naredil nekaj notranjih posnetkov sirarne, a takrat to žal ni uspelo, ker je bila zaprta. Priložnost se je spet ponudila le nekaj tednov kasneje, ko smo se ob drugačni priložnosti ponovno odpravili v to vasico nad Tolminom.

Že pred odhodom sem razmišljal, kako bi osvetlil notranjost sirarne, da bi lahko dobil dovolj kvalitetne posnetke za objavo na iStockphoto. Najprej sem seveda pomislil, na studijsko opremo, a za to bi potreboval več časa, kot sem ga imel na voljo. Že kar nekaj časa prebiram spletno stran Strobista, kjer avtor razlaga zanimive načine osvetljevanja s pomočjo manjših flešev. Ideja se mi je zdela kot nalašč za to nalogo.



Sposodil sem si dva fleša Nikon SB-26, iz kompleta studijske opreme pa sem vzel 2 dežnika za razpršitev svetlobe in komplet radijskih prožilcev. Manjkal je še zadnji člen verige in sicer kabel za povezavo radijskega sprejemnika s flešem, za kar pa je poskrbel kar tata v domači delavnici. Drugi fleš sem prožil s pomočjo bliska prvega fleša, saj ima SB-26 vgrajen slave senzor. Na sami lokaciji sta mi bila v pomoč sestra in tata, ki sta pridno odigrala vlogi stojal za fleše in dežnike.

In rezultati:











3 komentarji:

Tine pravi ...

super fotke, dobro se ti lotevaš teh podvigov..si cel mojster že:)

matejmm pravi ...

@tine: ja, se trudim, čeprav mislim, da imam še dosti prostora za napredovanje...

Anita pravi ...

njamsi...