ponedeljek, 8. september 2008

Številka 89

Med drugimi številkam, sem tudi 89-ko ujel na Kreti, vendar je še nisem imel namena objaviti. Danes pa mi je S3cMM poslal dve svoji 89-ki, poleg tega pa je napisal, da bi naš stari ata danes praznoval svoj 89. rojstni dan. Dober razlog, da sem pohitel z objavo.





Pa še moj prispevek iz Krete.



PS: Če bi bil stari ata še živ bi se gotovo dobili v Triglavski, mama pa bi spekla sadno torto na kateri bi bila številka 89 narejena iz ananasovih rezin :)

6 komentarjev:

Anita pravi ...

Ah, uboga Triglavska, že takrat je pokala po šivih, zdaj pa res ne vem, če bi nas še prenesla. :)

Anonimni pravi ...

Triglavska rulzzzzz ;-) O, bi nas prenesla, bi ... sam bi se mogli "malo" stisnt hehe

matejmm pravi ...

@anita, meeya: Če se prav spomnim smo nehali šteti tam nekje pri številki 13. Pa se mi sploh ni zdelo, da je bila taka gužva. Mogoče se je pa od takrat Triglavska malo skrčila ;) Jst mislim, da če se potrudimo gremo še zmeraj vsi v "kuhno".

Tine pravi ...

Pa še kešni frišni žlikrafi bi se zakuhal:)Gruglce bi itak ži prej pajidl.
Pa itak smo ži prej v dveh smenah jidl tak de nebi blu velike razlike. Kdaj bomo prubal?:)

Anita pravi ...

Konc misca ima Staramama rojstni dan, lohk bi tistkrat prubal. ;) Se dabima firklc na sidm, pa nardima žlikrafe sami?

matejmm pravi ...

Sem za žlikrofe... Samo "firklc na sidm" je pa malo nečloveška ura zame. Ponavadi je star'ata dal kuhat krompir za kuglce ;)