četrtek, 15. november 2007

Priprave na zimo

Letos sem prvič postavljen pred dejstvo, da bom moral pozimi čisto sam očistit pot od garaže do glavne ceste. Površina sicer ni velika, a se je vseeno ne bi rad lotil z golimi rokami. Zato sem se danes odpravil po nakupih.



Izkazalo se je, da sem bil malce preveč lahkomiselen. Namen sem imel kupiti čisto navadno "lopato za kidanje snega", a kdo bi si mislil, da bi moral pred nakupom narediti celo študijo, kakšna je najbolj primerna. Plastična, aluminijasta, z lesenim ročajem, s plastičnim ročajem, ergonomsko oblikovana... No, bomo videli spomladi, kako se bo izkazala.

Jaz sem torej pripravljen na zimo (tudi zimske gume so že na Astri), me prav zanima če so tudi naši cestarji? Sedaj bo pa potrebno spremljati vremensko napoved in čakati na prvi sneg.

5 komentarjev:

mija.michelizza pravi ...

Zadnjič sem slišala po radiu, da so naši cestarji že pripravljeni na sneg ... zakaj se mi zdi, da jih bo tudi tokrat vseeno presenetil(!)? No, sicer pa tudi moj Belina ima že kar nekaj časa verigice v prtljažniku ... Mi smo pripravljeni na zimo! :-)

Anonimni pravi ...

Bojim se ,da te bo presenetil sneg tako kot cestarje. Ti si kupil lopato za suh, puhast sneg, zapadel pa bo težak in moker, ki bo potem še zmrznil. Za takega pa bi rabil tisto klasično, železno lopato. Zakaj ne vprašaš trgovcev? Zagotovo bi ti svetovali, da jih kupiš več.

matejmm pravi ...

@meeya: Po mojem bi bilo dobro, da bi ti razmislila tudi o zimskih gumah. Verige ti pomagajo samo za policaje, za na cesto pa z njimi nič ne profitiraš.

@s3cMM: Sem gledal tudi kovinske lopate, pa je gor pisalo "ZA HLEVSKI GNOJ" in je L. ni hotela imeti :)

Tanja pravi ...

Bi bla lepša rdeča ali pa bež.. bi se barvno uskladila s barvo avta ali pa vsaj garažnih vrat. Verjamem L da ni hotla met lopate za hlevski gnoj, tudi jaz je ne bi. Da je pa z njo lažje kidanje je itak vseeno, ker boš kidal ti :-).

Anita pravi ...

Jaz pa mislim, da je matej kupil tisto, ki bo najlepša na istocku. :)