torek, 7. april 2009

Nakup iz Hong Konga

O spletni trgovini DealExtreme iz Hong Konga sem slišal same dobre izkušnje. Na "prodajnih policah" imajo predvsem kitajske artikle, ki pa so zanimivi in tako poceni, da se je seznam želja hitro polnil. Pred 14 dnevi sem opravil testni nakup in čakal na pošiljko.



Za test sem naročil čopič za čiščenje fotografskega objektiva, za katerega sem preko PayPal plačal 4,77 USD (cca. 3,6 EUR). Enak (vsaj na pogled) čopič v domači spletni trgovini stane 11,19 EUR, poleg tega pa je potrebno pri naročilu iz Slovenije plačati še stroške dostave, medtem ko je dostava iz DealExtreme (ne glede na naročeni znesek) brezplačna!!! Včeraj me je v nabiralniku pričakala oblazinjena kuverta z naročenim čopičem.



Glede na to, da trgovina kupce, ki objavijo fotografijo ali video izdelka, nagrajuje z "bonus točkami" sem hitro naredil par fotografij in posnel kratek video. Zakaj bi torej kupoval v domačih trgovinah, če pa lahko veliko izdelkov dobim ceneje in brez dodatnih stroškov iz daljnega vzhoda.



PS: Pri naročilu je potrebno biti pozoren, saj se za naročeno blago v vrednosti nad 22EUR plača DDV, pri skupni vrednostih nad 150 EUR pa tudi carina. Svojo izkušnjo s trgovino je v spletnem dnevniku opisal tudi Desty, ki bolj podrobno razloži, kako je z dodatnimi stroški davka in carine.

2 komentarja:

CofkoCof pravi ...

Jaz sem iz Hong Konga naročil brezžični prožilec za fotoaparat. Originalni je 5x dražji, kakšnih bistvenih prednosti pa nima :D

matejmm pravi ...

@CofkoCof: Je že na mojem seznamu za naslednje naročilo ;)