ponedeljek, 13. april 2009

Šest mesecev s Focusom

Danes mineva 6 mesecev odkar je Astro v garaži zamenjal Focus. Ker si ob vsakemu točenju goriva zabeležim (v bistvu to počne L.) nekaj podatkov, je to primeren trenutek za hiter pregled statistike.



Statistika:
  • obdobje: 6 mesecev
  • prevoženo: 9.754 km
  • porabljeno gorivo: 861,69 litrov
  • skupna cena goriva: 817,05 EUR
  • najcenejši liter goriva: 0,827 eur/l (5.12.2008 - 10.1.2009)
  • najdražji liter goriva: SLO: 1,086 eur/l (13.10.2008), ITA: 1,175 eur/l (Bologna, 22.3.2009)
  • povprečna poraba: 8,83 l/100km
  • najmanjša poraba: 7,42 l/100km (vožnja po AC proti Rimu, povprečna hitrost cca. 120km/h)
  • največja poraba: 9,77 l /100km
  • ocena strukture prevoženih kilometrov: 10% mestna vožnja, 50% avtoceste, 40% regionalne ceste



Za zanimivost pa navajam še nekaj kataloških podatkov o porabi:
  • mestna vožnja: 8,7 l/100km
  • izven mestna vožnja: 5,4l/100km
  • kombinirana vožnja: 6,6l/100km



Koliko kilometrov pa ti narediš na leto? Spremljaš kaj porabo goriva?

7 komentarjev:

Renato pravi ...

Si kaj razočaran nad visoko porabo? V službi imamo tudi novega focusa in sem bil zelo presenečen koliko žre. Moj stari kuri v povprečju vsaj liter manj na 100 km.

matejmm pravi ...

@Renato: Ja, v bistvu sem pričakoval nižjo porabo. Za primerjavo: Astra je bila zadovoljna že s 7,74 lit/100km. Glede na napredek tehnologije bi pričakoval kvečjemu manjšo porabo in mi ni čisto jasno, zakaj pokuri Focus več kot liter več na 100km. Poleg tega sem prepričan, da imam v Focusu "lažjo nogo". Ima kdo kakšno razlago zakaj taka razlika?

s3cMM pravi ...

Zanimivo! Ko sem bil mlad, sem tudi sam vodil podobno statistiko, zdaj pa točim, ko je v rezervoarju še četrtina goriva in evidentiram le še letno prevožene km. Jih je pa okrog 20.000 in tvoji podatki so kar primerljivi.
Kar se pa tiče porabe, ga pa pelji na servis, da ti ga še enkrat "naštelajo" ali pa naj ti pokažejo, kako se vozi, da dosežeš tako porabo.

Anita pravi ...

Ojejej, eni imate pa cajt. :)
Jaz naredim v povprečju točno 20.000 na leto, letos jih bo nekaj več ker je šele april pa sem že na 108.700.
Povprečna poraba je 4krat do Ljubljane na tank bencina. :)

UrosG pravi ...

Prav žele bi si slišat razlago kako dosežejo porabo, ki jo navajajo v katalogih. Pa ne velja to samo pri Fordu, tudi druge znamke takole zavajajo. Je pa res nekaj. Najbolj zavajajo pri dizlu. Zato se mi zdi nakup dizla ob dražjem gorivu in sploh ne tako mali porabi nepotreben.

Ne vem sicer kateri motor imaš, ampak jaz svojega precej priganjam, pa se števec ustavi pri 9ih litrih (1.6 motor).

matejmm pravi ...

@s3cMM: Tole beleženje kilometrov in porabe sem dobil v kompletu z boljšo polovico, ki prihaja iz družine mehanika ;) Sicer pa se bojim, da ni pri avtu nič za "naštelat" ampak je zadeva bolj "It's a feature, not a Bug!", kot bi se reklo v računalniškem žargonu.

@Anita: Vidim, da imaš tudi ti zelo natančno razdelan način spremljanja porabe :)

@UrosG: Meni je podobno porabo uspelo doseči za cca 150 prevoženih kilometrov. Je pa res, da so me takrat prehitevali še kolesarji in mamice z vozički ;) Recept za kataloško porabo: Max. hitrost 80km/h, ravna cesta, prazen avto, izklopljena klima, voznik s 40kg, mirna noga, jekleni živci... Sicer pa je avto 1,6 bencin (115KM).

mbbirdy pravi ...

Moj rekord je 5,4 l/100 km, 1,6 TDCi. Drugače pa nekje z 48 litri prevozim okoli 900 km povprečno. Ženin bencinar 1.6 pa nekako kot tvoj 7 in več. Torej je diesel dosti varčnejši.