sreda, 13. maj 2009

Belina, Belica, Belinea?

Že ob nakupu "Petke" sem vedel, da bom slej ali prej razširil tudi nabor objektivov. Zadnje čase sem bolj podrobno spremljal ponudbo za objektiv Canon EF 100mm f2,8 macro, vendar so se stvari razpletle drugače. Pri kupovanju oblačil se mi je pogosto zgodilo, da sem šel v trgovino po hlače, vrnil pa sem se z novimi čevlji ali majico. Tudi tokrat ni bilo veliko drugače, saj je od danes fotografska torba bogatejša za ta "kos stekla".







Če kaj poznam Meeyo, bi taka pridobitev hitro dobila novo ime. Glede na to, da je ime "Belina" že zasedeno, ostanejo še Belica, Belinea... predlogi?

5 komentarjev:

meeya pravi ...

Beluška :-)

CofkoCof pravi ...

Opa, to je pa bil nakup :D Pri nas ali v tujini?

matejmm pravi ...

@CofkoCof: Objektiv sem kupil pri nas, ampak sem ga dobil bolj ugodno, kot bi ga v tujini ;)

Jure pravi ...

Čestitam za novo pridobitev! sedaj pa počasi s svojo opremo že zbujaš strahospoštovanje :) če se je kdo na preteklih minilipsah norčeval iz tvoje opreme... ti jo bo zdaj lahko le še zavidal :)
Naj ti služi čim bolje.

matejmm pravi ...

@Jure: Norčevali so se samo tisti, ki še niso videli mojih fotk iz DSC-R1. Ha, ha ;) Se bojim, da bo imela 5-ka kar težko nalogo, če bo hotela ponoviti ta uspeh...