četrtek, 28. maj 2009

Golobi vs. matejMM (1:0)

Danes sem uspel zbrati toliko poguma, da sem se po zidarskem odru povzpel do mesta, kjer gnezdijo golobi in sem si zadevo ogledal od blizu. Stanje ni niti malo "rožnato" in zadeva bi bila primerna za oddajo Dirty Jobs with Mike Rowe, ki jo vrtijo na Discovery Channel.

Po najboljših močeh sem ponovno namestil zaščitno mrežo, nato pa sem se odpravil na balkon opazovat odziv golobov, ko bodo ugotovili, da njihova "avtomatska vrata" ne delujejo več.



Kmalu se je iz potepa vrnila izvidnica ...



... ki je ugotovila, da ni vse kot ponavadi...



...tudi kriljenje ni pomagalo...



... in že sem se veselil, da sem dobro opravil svoje delo...



... za trenutek sem pozornost odvrnil od pernatih prebivalcev



... in kaj hitro ugotovil, da imajo nekje stranski vhod v svoje domovanje. Za mrežo sem zagledal enega člana "tolpe", ki je kmalu pokazal pot tudi vsem ostalim.

Drugi polčas sledi jutri...

Ni komentarjev: