nedelja, 3. maj 2009

Nova omara

Že ob nakupu nove omare za jedilnico, sva v Ikei nabavila tudi omaro za dnevno sobo (v bistvu gre za isti prostor). Ker takrat niso imeli na zalogi vseh sestavnih delov, je bila postavitev preložena za nedoločen čas.

Ker sta Erik in Maks za prvomajski odhod v London izbrala letališče v Celovcu, sem priložnost izkoristil in se ponudil za prevoz in ponovni obisk Ikeje. Tokrat sem imel več sreče. Dopustniško obarvan teden je bil kot nalašč za sestavljanje omare in seveda nov time-lapse video projekt.



Za video sem posnel 365 fotografij, celotno sestavljanje omare (z vsemi premori) pa je trajalo 8 ur in 20 minut.

7 komentarjev:

Anita pravi ...

Hudiča, men je bilo pa pri Ikei ravno sestavljanje omar najbolj všeč. Zdaj se pa še to nardi kar samo. Damn they're good. :)

matejmm pravi ...

@Anita: Pri novih modelih omar samo fotoaparat nastaviš in počakaš par minut, pa je. :)

Jure pravi ...

Haha, tale video me pa je nasmejal :) sploh ko sem pomislil, kolikokrat si mogel premakniti tiste rože :)
čestitam za potrpljenje

matejmm pravi ...

@Jure: Ja, skrivnost je v "teamwork". Je boljša polovica pridno pritiskala na sprožilec, ko sem premikal rože. Škoda, da nisem posnel še "The making of..."

mbbirdy pravi ...

Čestitam za A je to? video ... da se vama je dalo :)Mislim, da je samo sestavljanje omare trajalo morda največ 3 ure + 5 za fotkanje in umikanje s scene.

matejmm pravi ...

@mbbirdy: Ja, razmerje 3:5 bo kar pravo ;)

Bimmer_E30 pravi ...

Sigurno je fotografiranje dlje ćasa uzelo kot sestavljanje.
Čestitke za prijeten video.