torek, 12. februar 2008

Sobotno potepanje po Kolovratu

Z nekaj zamude objavljam reportažo iz sobotnega potepanja po tolminskih hribih.






















8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Super fotke, super vreme....jaz bi tudi še vedno rad šel kolovratit po Kolovratu

Anonimni pravi ...

Okej, kake fotke ... jst hočem nov fotoaparat :-)

Anonimni pravi ...

Lepo ujeto, najbolj me je pa Zoro nasmejal :D Dobro si to videl ;)

matejmm pravi ...

@s3cMM: Res je prav pašalo preživeti par dni na zraku.

@meeya: Fotke dela fotograf in ne fotoaparat ;)

@urosg: Me veseli, da si videl Zorrota. Sem hotel dopisat, da je Zorro pustil pečat tudi v naših hribih.

Anita pravi ...

Zdaj sem videla pa že toliko reportaž s Kolovrata, da bo res treba enkrat na lastne oči preveriti. :)
Super!

Anonimni pravi ...

Matej, zamenjava fotoaparate in narediš take fotke z mojim? ;-)

matejmm pravi ...

@meeya: Lej, takole se zmeniva. Ti mi posodiš za en teden tvoj fotič. Če mi uspe z narediti nekaj dobrih fotk, potem ti meni kupiš aparat, ki si ga sam izberem, če pa ne, ti dam jaz mojega. Deal?

PS: To da vržeš tvoj aparat po tleh, predno mi ga posodiš, ne velja ;)

Anonimni pravi ...

Matej, tvoje fotke niso "dobre" ... "dobre" naredim tudi jaz ... ;-)