ponedeljek, 18. februar 2008

Številka 72

Kdo je po tvojem mnenju najbolj zaslužen za naslednjo številko:
- Anica, ki jo je kupila
- Enej, ki njeno vsebino največkrat uporablja
- s3cMM, ki jo je fotografiral ali
- jaz, ki sem jo objavil?

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Anita in David ;-)

Tanja pravi ...

Enej! Brez njega noben od ostalih ne bi nič naredil. Anica nebi kupila robčkov, s3cMM jih nebi fotografiral in ti ne objavil :-).

matejmm pravi ...

@Tanja: Zanimivo razmišljanje, ampak po drugi strani bi skoraj dal bolj prav Meeyi. Brez Anite in Davida bi tudi zelo težko prišli do te številke ;)

Anita pravi ...

He, he, tudi jaz sem imela pripravljen isti proizvod le od drugega proizvajalca s to številko. :)

Hvala za zasluge, pa še kdaj. ;)

Po drugi strani se pa lahko kot pri kokoši in jajcih spet obrnemo nazaj k S3cMM in Anici, saj si brez niju tudi midva z Davidom ne bi mogla lastiti zaslug. Huh.

Tanja pravi ...

Maš prav, ampak jaz sem izbirala samo med možnostimi, ki si jih dal na voljo.

matejmm pravi ...

@Tanja: Če sem iskren, nisem niti pomislil, na to zadnjo možnost. Pa tako logična je :)