sreda, 28. november 2007

Naj bo luč

Danes sem le dočakal studijsko opremo o kateri sem pisal pred časom. Za kaj več kot osnovno testiranje ni bilo časa. Stvar sem preizkustil tudi z edinim modelom, ki sem ga imel na voljo, vendar nisem dobil MR, tako da teh fotografij žal ne morem deliti z vami ;) Iščem kakšno žrtev, ki bo pripravljena pozirat pred aparatom.





















7 komentarjev:

Renato pravi ...

Vidim, da si bo treba rezervirat en vikend v decembru...

LP
Renato

mija.michelizza pravi ...

@renato - a za poziranje ;-)

Anonimni pravi ...

In cena paketa?

matejmm pravi ...

@sekundek: Zelo podobno vprašanje sem dobil že ob objavi prvega posta.

Renato pravi ...

@mija: ne, sem raje na drugi strani foto aparata ;)

Tanja pravi ...

Jaz lih rabim slike za osebno.. a se lahko javim? jutri? LP, Tanja

matejmm pravi ...

@Tanja: Ni problema, ti kar pridi... Bomo videli, kaj bo ratalo. ;)