četrtek, 19. junij 2008

Polfinale

Evropsko prvenstvo v nogometu se preveša v zadnjo fazo, prav tako pa se tudi pri nama odvijajo zanimivi boji na malce drugačnih igriščih. Izbirava namreč zamenjavo za 13 let staro Opel Astro, ki ima na števcu že preko 160.000 prevoženih kilometrov, poleg tega pa zadnje čase kaže očitne znake "utrujenosti". Čas za menjavo!

Kvalifikacije za mesto v garaži so tako že za nama in ostanejo še 4 finalisti. Iz vsake predtekmovalne skupine po en predstavnik. Kdo je pa tvoj favorit? Je izpadel že v kvalifikacijah, ali se tja ni niti uvrstil?

Kot vse kaže bosta najina polfinalna boja izgledala takole:
1. Ford Focus vs. Citroen C4
2. Opel Astra vs. Volkswagen Golf

In še predtekmovalne skupine:
(vrstni red izpadlih avtomobilov je naključen)


Skupina A

1. Ford Focus
2. Opel Astra Classic II
3. Kia Cee'd SW
4. Citroen C4 Picasso



Skupina B
1. Citroen C4
2. Kia Cee'd
3. Opel Astra karavan
4. Ford C-Max



Skupina C
1. Opel Astra
2. Hyundai i30
3. Ford Focus karavan
4. WV Golf Plus



Skupina D
1. WV Golf
2. Dodge Caliber
3. Hyundai i30 cw
4. Opel Meriva



Nekaj zanimivih ugotovitev:
- vsi ponujajo popuste na redno ceno
- vsi trgovci imajo ravno še nekaj dni posebno akcijo
- vsi trgovci ponujajo in oglašujejo nakup avtomobila po načelu staro za novo (v praksi se to ne izplača, ker lahko za rabljen avto več iztržiš sam)
- vsi te želijo prepričati, da rabiš večji avto z več opreme

Očitni znak, da Astra res rabi zamenjavo! Danes se je namreč pokvarila in me ni hotela odpeljati niti iz avtosalona do doma. Kot bi čutila, da ji nekaj pripravljam. Sreča v nesreči je, da se je pokvarila ravno pred avtohišo znamke Opel, kjer imajo tudi servis.

Za razliko od nogometnega prvenstva, kjer so dosedaj še vedno dobili zmagovalca med udeleženci, so pri tem tekmovanju možni tudi drugačni razpleti. Meni se namreč pogosto zgodi, da grem v trgovino po hlače, iz nje pa se vrnem s čevlji ;)

vir fotografij: spletne strani proizvajalcev in prodajalcev

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

hej. hja, izbira avta, sploh v dvoje je hud napor. moji 'favoriti' so pri tebi izpadli ocitno ze v kvalifikacijah :D :D ...

ce samo malce pokomentiram razmere na trgu: mene zelo zelo moti to, da se v Sloveniji skriva skoraj do zadnjega dne termine popustov oz. ugodnosti.

tu kjer zivim je poleg tednov oz. terminov, ko si prodajalci sami izberejo (roko na srce imajo popuste hudo pogosto in so pri 90% firm predvidljivi), se skupni (meni najljubsi) termin v casu avto salona, ki traja skoraj cel februar. takrat imajo sejemske popuste (v pravem pomenu besede) vse tvrdke.

Idelaen cas torej za nakup avta, sploh ce se ne mudi :D Najbolj zanimivo pri vsem tem je tudi to, da pridejo kaksni prodajalci iz sosednjih drzav. Kadar tudi z ugodnejsimi ponudbami :D

-sv3

p.s. kateri so pa tvoji favoriti?

matejmm pravi ...

@sv3der: Eden izmed mojih favoritov je izpadal v kvalifikacijah - Dodge Caliber - sva ga šla včeraj pogledat in ko sem videl notranjost nisem mogel verjet, da lahko kdo tako površno in slabo izdela notranjost avtomobila. Izmed preostalih udeležencev tekmovanja bi pa verjetno stavil na Astro ali Focusa.

Kaj pa ti? Koga bi poslal vsaj v kvalifikacije?

Anita pravi ...

Jaz glasujem za Focusa in za Astro,
od tistih ki jih nisem zasledila na seznamu je pa meni zelo všeč Škoda Octavia in Opel Corsa.
Drugače imam pa rada malce navite avtke, da "potegne", končna hitrost mi pa ni prav pomembna, tam do 140je zame čisto dovolj. Meni se zelo dobro obnesejo tudi ogrevana ogledala in klima ter deljivi zadnji sedeži in štiri vrata. Imam tudi air bag-e a mi zaenkrat niso še nič prav prišli, tk da ne vem če se jih splača imet. ;)

Anita pravi ...

Joj,
moram se opravičiti Mazdi3 in Toyoti corroli verso, da sem pozabila nanju.

matejmm pravi ...

@Anita: Če bi ti videla, koliko fotografske opreme jaz vlačim s sabo, bi takoj vedela zakaj nisem Corse niti pogledal. Glede Mazde3 se strinjam, da je avto, ki bi se lahko vsaj v kvalifikacije uvrstil - priznam, da nisem niti pomislil nanj. Corolla Verso je pa že v razredu manjših enoprostorcev, ki so tudi vsi izpadli v predtekmovanju.

Glede moči sem se pa odločil, da nočem, da je bolj "švoh" kot trenutna Astra, ki ima 100 konjičkov.

Anonimni pravi ...

A kakšen avto kupit? Jst bi oranžnega ;-)

Tine pravi ...

Kašne so ostale kvalitete teh novejših avtov ne vem prav dosti, ampak če govorimo o zunanji oblike je meni najlepši C4

Anonimni pravi ...

Smem vprašat zakaj sta ceeda izpadla že v kvalifikacijah (punca se zanima za ta avto)?

matejmm pravi ...

@meeya: Sploh ni slaba ideja.

@Tine M: Tudi L. Se je kar navdušila nad C4.

@insomniac: V bistvu nimava prav nekega pravega razloga zakaj sta cee'd-a izpadla. Cena gotovo govori v prid Kie. Sem pa slišal, da postanejo Kie po nekaj prevoženih kilometrih vedno bolj glasne.

mbbirdy pravi ...

Predlagam Ford Focus karavan - price performance-super. Ga imam sam. Vzameš rabljenega, privarčuješ 5.000€, tistih nekaj 10 tisoč prevoženih ni vrednih cene novega. Pa diesel, min. poraba 5,4 l/100 km.

matejmm pravi ...

@mbbirdy: Me veseli, da si zadovoljen s Focusom. Tudi midva se kar navdušujeva nad njim. Danes ga greva preizkusit. Sicer iščeva takega z bencinskim motorjem in s 5 vrati. Pa tudi po pregledu trga sva se odločila, da vzameva novega.

mbbirdy pravi ...

Diesel ima močnejši motor, vsaj pri pospeševanju je to koristno (v križišču) in tudi boljši "feeling", ko vsaj potegne, poraba je nizka. Za terensko delo z vso opremo pa tudi priporočam karavan, sploh če načrtujeta morda naraščaj. Glede novega vozila pa ... če imaš raje 2% boljši avto od rabljenega, bi namesto tega kupil 100% boljšo foto opremo ... ;). Odločitev pa je seveda vajina. Good luck.

matejmm pravi ...

@mbbirdy: Kolikor sem delal kalkulacije glede na dosedanjo rabo avtomobila se nama dizel ne izplača. Sploh če bodo šle cene dizel goriv še naprej tako gor.