ponedeljek, 30. junij 2008

Avtobolnica

O tem, da sem imel pred kratkim težave z mojo Astro sem že pisal, prejšnji teden pa so se stvari še bolj zapletle. Verjetno se je marsikomu že zgodilo, da avto ni vžgal. Kaj pa to, da avto ni ugasnil?!?

Najprej so se mi tudi pri ugasnjenem avtomobilu na armaturni plošči po čudnem zaporedju prižigale kontrolne lučke.



Zgodba se je nadaljevala tako, da sem se pripeljal na cilj, obrnil ključ in ga potegnil iz ključavnice, Astra pa je še kar naprej pridno predla... strašno čuden občutek! Na srečo sem bil v bljižini servisa, kjer so Astro takoj sprejeli na "urgentni oddelek". Ker se je "zdravljenje" zavleklo čez vikend, sva z L. dobila na posodo nadomestno vozilo.



In spet se je izkazalo ravno to, da se zarečenega kruha največ poje. Vso fotografsko opremo za čez vikend je bilo namreč potrebno spraviti v Corso. Saj je šlo, ne bi pa želel tega prakticirati na dolgi rok!

Astro so po nekaj dneh odpustili iz "avtobolnice", kjer so ji zamenjali električni del ključavnice, popravili alternator, mene pa olajšali za 200€.

PS: Včeraj smo dobili evropske prvake v nogometu, prav tako pa sva tudi midva izbrala najinega "finalista". A o tem kdaj drugič ;)

2 komentarja:

Anita pravi ...

Ha ha.. mi smo tudi imeli enkrat tako varjantico na Z. 128. D se je preveč igral in je v kontaktnem položaju ključavnice povlekel ključ ven, nato seveda ni šel več notri, zato smo ga "vžgali" na dratke. Kasneje nam je mehanik iz ključavnice kar odstranil batke. od takrat naprej si lahko kar med vožnjo potegnil ključ iz ključavnice. ;)

PS. upam, da nam ne bo treba cel teden čakati na rezultate! ;)

matejmm pravi ...

@anita: Ja, Zastave so bile res legendarne... Hmja, na rezultate bo treba čakat kakšne 3 mesece. Vsaj tako pravijo v avtohiši ;)