ponedeljek, 16. junij 2008

Številka 81

Od zadnje številke je minilo že nekaj časa in nekateri so me že spraševali, če sem zaključil z objavo številk? Ne, nisem, a številka 81 se mi je kar nekako izmikala in mi je ni uspelo najti. Čez vikend sem o tem govoril s starši in... tu je številka 81. Najdena na zapestnicah, ki sta ju Meeya in mama dobili ob rojstvu...

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Aja? Nisem vedla :-) Lepo, lepo ... Sicer pa si številke ni pretežko zapomnit ;-)

matejmm pravi ...

@meeya: Če bi jo pa ti pozabila, bi bila pa res kriza ;)

Anonimni pravi ...

Hmmmm ... sploh nisem vedla, da sem mela 81. Najbrž nima nobene veze z letnico rojstva in je zgolj naključje, da sovpadata, al ne? Sej ta št. na zapestnici označuje zaporedje rojstev v porodnišnici. Al se motim?

matejmm pravi ...

@meeya: Ja, številka 81 naj bi bila zaporedna številka v porodnišnici. Če bi bila letnica rojstva se bojim, da bi veliko otrok že pred odhodom domov zamenjalo svoje starše ;)