petek, 4. julij 2008

Test drive

Prejšnji teden se je nadaljevala izbira najinega novega jeklenega konjička. Po pregledovanju katalogov in informativnih obiskih salonov sva se odločila, da se z nekaj vozili, ki so prišla v ožji izbor, odpeljeva na preizkusno vožnjo. Najprej je iz kroga potencialnih kandidatov izpadel C4, nad katerim sva bila najmanj navdušena.

Opel Astra
Čez vikend sva imela nepričakovano testno vožnjo Opel Corse, vendar sva se vseeno podala na krog z Opel Astro. Kot lastnik starejšega modela sem pričakoval podobno oz. malenkst boljšo odzivnost motorja, a sem se uštel. Čeprav ima trenutna Astra 100KM in nova 115KM razlike nekako nisem čutil. Ravno nasprotno, motor mi je deloval precej bolj "zaspan". Kje je razlog, še sedaj ne vem. Sem bil pa navdušen nad šortnim podvozjem, ki ga je imel preizkusni avto.





VW Golf
Pri Golfu sva bila v dilemi glede motorja, saj sta v ožji izbor prišla dva: starejši 1,6 s 102KM ali novejši 1,4KM TSI s kar 122KM. Glede na to, da se mi je zdel motor v Astri nekam šibek in v skladu s priporočili prodajalca, ki je predlagal novejši, bolj ekonomičen in močnejši motor 1,4 TSI sva se odločila da slednjega tudi preizkusiva.

Model, ki sva ga vozila je imel vgrajen avtomatski menjalnik, ki je zanimiva "igračka", pa tudi motor ni razočaral. Super navor in pospeški, ampak zdelo se je, da sem bolj navdušen jaz, kot pa L. ;)





Ford Focus
Kot zadnjega sva preizkusila še Fordovega konjička, ki je bil malce starejši model, a po trditvah prodajalca se na cesti obnaša enako, kot novejši model, ki sva si ga ogledala v prodajnem salonu. Motor se je obnašal podobno kot pri Astri, ker ne preseneča, saj sta najbolj sorodna. Mogoče ima Focus malce boljši navor pri nižjih obratih. Prijetno pa sem bil presenečen nad notranjostjo, saj mi vse skupaj deluje bolj sveže, kot pri Oplu ali VW. Nič čudnega, saj sem se dosedaj vozil pretežno z vozili teh dveh znamk.





Za razmislek in zbiranje vtistov sva si vzela nekaj dni, včeraj pa sva se odpravila po rednih nakupih. Listek za trgovino je izgledal nekako takole:
- kruh
- pijača
- zelenjava
- sadje
- ford Focus
- toaletni papir
- sladoled
- ...

PS: Če bo šlo po načrtih, bo najina Astra čez 3 mesece izrinjena iz garaže in bo pristala na Avto.net

Ni komentarjev: