sreda, 19. avgust 2009

Canon 50mm f/1.4 USM

Občutki ob nabavi Sigminega 50mm objektiva so bili mešani. Objektiv mi je bil sicer zelo všeč, nisem pa bil najbolj navdušen nad rezultati. Po primerjavi s Canonovim 50mm objektivom sem videl, da "Canonov malček" daje boljše rezultate, predvsem v smislu ostrine v centru. Najprej sem težavo pripisal moji kopiji Sigme, vendar sem preizkusil kar tri enake objektive, rezultati pa so bili vedno precej podobni. Po nekaj posvetih in tehtnem premisleku sem Sigmo vrnil v trgovino in jo zamenjal za Canona.



Če primerjam oba objektiva se mi zdi Canon kot igračka, saj je precej manjši, lažji pa tudi fokusiranje je počasnejše, saj ima Micro-type USM in ne Ring-type USM, kot ostali moji objektivi. Rezultati primerjave pa tudi govorijo sami zase. Verjetno ni potrebno omenjati, da je prva fotografija iz Canona, drugi dve pa iz dveh različnih Sigm.





Zaenkrat ostaja v moji fotografski torbi "mali Canon", če pa me bo Sigma z rezultati kdaj uspela prepričati, bom z veseljem zamenjal.

Ni komentarjev: