nedelja, 9. avgust 2009

Rebernice - In memoriam

Ker je bila včeraj (verjetno) ena mojih zadnjih voženj po stari cesti čez Rebernice, bi bilo škoda, če je ne bi dokumentiral. Z nekaj sreče bodo že v tem tednu (končno) odprli še zadnji manjkajoči del avtoceste od Ljubljane do Nove Gorice.






PS: Tine, ja vem, spet Abba ;) Nisem še posnel novega CD-ja za v avto.

4 komentarji:

Robi pravi ...

No evo, informacije iz prve roke. Moja firma (in z njo jaz) smo nekaj opremljali predore na novi cesti. Zdaj pa nekaj dejstev. Ta novi odsek ceste ni avtocesta, ampak je hitra cesta. Prejšnji teden je bila ob testiranju potrjena max hitrost....ki pa ni 100km/h kot bi mislil, ampak 80km/h. Cesta tut nima odstavnega pasu, na vsake toliko so le sos izogibališča. Je pa dejstvo da bodo polovico ceste zasedali tovornjaki, škoda res da jih naša ljuba Slovenija ne spravi na vlake.
Sem pa pri poročilih enkrat slišal da znajo bit problemi s tem delom ceste. Ni zaščite proti močnemu vetru (ala Črni Kal) in nekaj jih skrbi zmrzal v tunelih. Tko da....mogoče se boš še kdaj peljal po stari cesti...žal!

matejmm pravi ...

@Robi: Hvala za info. Avtoceste nisem niti pričakoval, omejitev na 80km/h, je pa tudi zame presenečenje. Se pravi bomo imeli na novi hitri cesti nižjo omejitev, kot na običajnih regionalnih cestah?!?

meeya pravi ...

A si za snemanje uporabil un super-truper stativ? ;-)

matejmm pravi ...

@meeya: Ja, stativ se je presenetljivo dobro obnesel. Sem se bal, da bom v kakšnem ovinku aparat lovil po avtu, pa ni bilo potrebe po tem.