torek, 11. avgust 2009

Ikea katalog 2010

O tem, da je kar nekaj najinega stanovanja opremljenega v Ikei, sem tukaj že pisal. Vse se je začelo z Roadtripom v Padovo, nadaljevalo s sestavljanjem kavča, pa omare v jedilnici in se (zaenkrat) končalo z omaro pod televizorjem.

Avgust je bil vedno čas, ko sem mrzlično pričakoval nov Ikein prodajni katalog. Predlani, ko je bilo opremljanje stanovanja na vrhuncu, sem si prvo verzijo ogledal že na spletu, za tiskano verzijo pa je bilo potrebno najti "žrtev" ki se je prva odpravila v prodajalno in prinesla par izvodov. Sploh ni bilo enostavno.



Letos me je Ikea prijetno presenetila in včeraj me je v nabiralniku pričakal katalog za leto 2010. Čeprav je stanovanje večinoma opremljeno, ne dvomim, da bom tudi letos kakšen € pustil na kateri izmed Ikeinih blagajn ;)

4 komentarji:

Tanja pravi ...

Kako si jih pa prepričal da so ti ga poslali?
S septembrom bo vse lažje ko odprejo nov center v Vileseju, a ne?

matejmm pravi ...

@Tanja: Nič jih nisem prepričeval, kar sami so ga poslali. So ga pa poslali iz Švice...?!?! Pa mislim, da v Italijanski Ikei niso tako prijazni do Slovencev, kot v Avstriji.

Mislim, da iz Ljubljane Vilese ni prav dosti bližje od Celovca. Dobra ura je v vsakem primeru. Je pa res, da bo verjetno do Vilese kmalu boljša cesta.

Anita pravi ...

Oooo???!!
Ikea family to nrdi?

matejmm pravi ...

@Anita: Jaz si drugače ne znam razlagat kataloga v nabiralniku. Ampak poudarjam, da to velja samo v Avstriji... Od "makaronarjev" ne čakat ničesar. Meni še manjkajočega vodila za predal niso hoteli poslati v SLO, ampak ga je bilo potrebno iti iskat v staro Gorico.