nedelja, 23. september 2007

Free Image of the Week

Na nedeljsko jutro me je na spletni strani iStockphoto čakalo prijetno presenečenje. Moja fotografija je bila izbrana za brezplačno fotografijo tedna in je objavljena na naslovnici. V enem dnevu je brezplačno fotografijo preneslo preko 2000 uporabnikov.



Mlin na veter sem v objektiv ujel na lanskem dopustu na otoku Rodos. Ker je bil posnetek narejen v sončnem vremenu brez oblačka, sem lahko le z uporabo ND filtra dosegel dovolj dolg čas ekspozicije, da sem dobil "motion blur" na veternicah mlina.

2007_09_23_fiotw

Ravno prejšnji teden sem se dogovarjal, da bi si dal to fotografijo izdelati v večjem formatu in bo kmalu krasila steno mojega kabineta.

Prenosi fotografije:
- nedelja: 2001 dl
- ponedeljek: 4038 dl
- torek: 2047 dl (iStock je imel spet težave z delovanjem strani)
- sreda: 2000 dl
- četrtek: 5376 dl
- petek, 3236 dl
- sobota, 1261 dl

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Wow, čestitke, super super, to pa bo tud nekej od reklame a:)))

Davorin pravi ...

Bravo, bravo, ... čestitke!

Renato pravi ...

Razturaš!