sobota, 1. september 2007

Table top studio



Table top studio



Danes sem imel dober namen, da pripravim en prispevek o table-top fotografiji. Gre za to, kako se da z nekaj znanja, veliko dobre volje in malo denarja posneti dobre fotografije manjših predmetov.

Sam sem si že lani naredil table-top studio, ki ga s pridom uporabljam in mislim, da dosegam kar spodobne rezultate. Studio sem si zgradil predvsem zaradi stock motivov, ki jih je možno na tak način posneti.

Ko sem se sprehajal po trgovinah in iskal material za izgradnjo, pa nikjer nisem našel plastičnih cevi za elektriko debeline 18mm. Ko sem gradil svoj studio sem jih kupil v Tolminu, v Ljubljani pa je možno dobiti le cevi 16mm ali 20mm :(. Bom še malo poiskal in sporočim, če jih bom našel.

To takrat pa nekaj fotografij, ki so nastale v njem:













2 komentarja:

Anonimni pravi ...

hoj....sem postavil studio po tvojih navodilih...vse zakon...se ga je res dalo poceni postaviti...imam pa eno vprašanje...kako ti je uspelo čisto tako dobro urediti belo...meni je namreč ne uspe: http://shrani.si/f/44/134/3UZn8ia0/mg9744.jpg

matejmm pravi ...

Pozdravljen! Me veseli, da ti je uspelo sestavit studio. Jaz imam sedaj prave studijske luči, vendar za veliko posnetkov še vedno postavim moj home-made studio. Zadeva enostavno funkcionira. Glede tvojega posnetka. Predlagam, da poskusiš zadevo še malo dosvetliti. Je pa stvar taka, da si si izbraz 3 zelo zahtevne materiale za fotografiranje. steklo, "perje" bele barve in odsevne kroglice. Zelo zahtevno. Če bi želel to dobiti na čisti beli barvi, se bojim, da bi moral namesto papirja uporabiti matirano plexi steklo ali kakšen podoben prosojen material in sceno osvetliti tudi od spodaj. Sice pa jaz navadno zadevo še nekaj popravim v Photoshopu, da dobim čisto pravo belo. Predlagam, da poskusiš najprej s kakšnim enostavnejšim izdelkom, ki ni steklen, bel ali zelo odseven ;) Pa poskusi še malo več zadevo osvetlititi, da bo vse bolj belo. Veliko sreče in le pokaži rezultate... LP, Matej