sobota, 1. september 2007

Številka 7


Number #7
Originally uploaded by matejmm
Današnjo številko sem našel na parkirišču, ko sem se sprehodil do trgovine po nujne potrebščine za kosilo. Kako lepo bi bilo, če bi imel vedno in povsod rezervirano parkirno mesto...

Pa še ena zanimivost, ki sem jo opazil na poti (ne, nisem preskočil kar na številko 34). O marketingu ne vem veliko, vendar so me poučili o tem, da se da pri oglaševanju preko interneta dokaj natančno oceniti profil potencialnega kupca. Za kakšno marketinško kampanijo gre v tem primeru, pa mi ni prav jasno. Stanovalcem na hišni številki 34 je nahrbtnik v akciji na voljo za 34 eur (+99 stotinov, če sem natančen)

Kaj pa meni, ki stanujem na hišni številki 23???


Nahrbtnik za 34 eur

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Tudi jaz doma v 23. To olajša pisanje kartic - če bi jih slučajno kdaj spet pisali. :)