petek, 7. marec 2008

Downtown Miami

Drugi dan najinega bivanja sva se iz Miami Beach-a odpravila v Downtown Miami. Visoke stolpnice, trgovine, mestni vrvez... Zadeva izgleda nekako tako, kot bi sel iz Portoroza v New York (bi napisal Ljubljana, ampak Ljubljana nima tako visokih stolpnic). Odpravila sva se se do Little Havana, kjer dobis obcutek, da si na Kubi, za finale pa sva si ogledala se financno cetrt Miamia z najvisjimi stolpnicami. Presenetilo naju je to, da se tukaj zelo veliko gradi in da je vecina zgradb se praznih.

Jutri ob 10h prevzameva avto, potem pa se odpraviva proti Key West-u. Se oglasiva ob priliki.

PS: Pravkar sem poskusil naloziti nekaj fotk iz aparata, pa mi terminal tega ne pusti :(

5 komentarjev:

Tanja pravi ...

Tudi jaz priznam, da sem vama fouš.. Kako bi vama šele bila, če se tudi midva ne bi odpravljala na potovanje. Res škoda ker ni tudi fotk. Al pa ne, bi vama bla še bolj fouš :-).

Anonimni pravi ...

Po datumu na vrhu posta ugotavljamo, da imaš danes rojstni dan. Vsi ti želimo vse najboljše, posebno pa še staramama iz Rajd. Mislim, da ni prvič, da si se tako znašel, da si šel za rojstni dan v Ameriko, da lahko praznuješ dalj časa- po evropskem in po ameriškem času. Prijetno praznovanje in uživajta.

matejmm pravi ...

@Tanja: Upam, da nama bo cimprej uspelo pokazat tudi kaksno fotko, da nam boste se bolj fous :)

@s3cMM: Hvala za lepe zelje. Res imam v taki situaciji vec casa za prejemanje voscil.

Anonimni pravi ...

Vidim, da imata res hude probleme z internetom v ZDA, še midva sva v Gruziji lažje prišla do neta ;-))) tvoje želje iz SMS-ja sem posredovala naprej ... ehm, mimgrede ... ob štirih zjutri si mi ga poslal!!! Morš tut ti upoštevat časovno razliko!!! No, pa uživajta ...

Tine pravi ...

Zakon, fajn sta si to zorganizirala, le uživajta ga še naprej, pa fotke prosim, ko bo prilika...