četrtek, 4. oktober 2007

Jajce v avto!

Selitev kavča je uspela. Pomoči sicer nisem rabil, a vseeno hvala Gašperju za pripravljenost. Z mojo "macho woman" sva uspela sama naložiti kavč na "super duper" službeni voziček in zadevo spraviti do kombija. S tem vozičkom sem preselil cca. 90% stvari iz starega v novo stanovanje. Odlična zadeva! Ko bom velik, bom imel tak voziček ;-) V osnovi je sicer namenjen prevozu računalniške opreme po firmi, ampak pride prav tudi pri takih opravilih.

kavc01

Kavč pripravljen za transport

kavc02

Voziček v akciji

kavc03

Nalaganje v kombi

kavc04

Roba je naložena. Deske na sliki so pa za "naredi si sam" regal, ki bo naslednja pridobitev v kabinetu. V bistvu bo to "naredi si (skoraj) sam" saj bom imel pri izdelavi nekaj pomoči... zato tudi transport na primorsko.

kavc05

Tak pozdrav sem dobil pa v slovo od vaških fantičev - jajce v sprednjo šipo. Najprej sem se ustrašil, potem sem se vprašal, kaj je bilo, nato sem bil jezen, na koncu pa vesel, da niso metali kamenja.

6 komentarjev:

mija.michelizza pravi ...

Še dobro da ni bilo obratno - avto v jajca :-)))

matejmm pravi ...

@Mija: Če bi že mogel izbirat, potem definitivno raje tako... ;)

Anonimni pravi ...

tega z jajcem ne stekam. cemu? si se jim zameril zaradi kavca? :D

matejmm pravi ...

@sv3der: Ej, po mojem tole jajce ni imelo nobene veze s kavčem. Mislim da je botrovala sama "sreča"... sem bil pač v pravem trenutku na pravem mestu ;)

Tine pravi ...

@Mija:hehehehe

Fajn de gledas pozitivno na stvar.Lep kavc, btw.

matejmm pravi ...

Čez vikend sem bil ponovno na "kraju zločina" in očitno nisem bil edini, ki je fasal jajce v avto. Po tleh je bilo toliko lupin, da bi lahko iz teh jajc naredil največjo friko na svetu ;)