torek, 16. oktober 2007

Minilypse Kamnik 2007 - dan III

Zadnji dan Minilypse je bil fotografsko najbolj zahteven. Dan smo začeli v idiličnem ambientu Arboretuma Volčji potok. Na voljo smo imeli studijske luči, v večini primerov pa smo si do boljše osvetlitve pomagali z odsevniki.

Okoli 14. ure nas je pričakala luksuzna limuzina, ki smo jo imeli na voljo za fotografiranje. Popoldne smo izkoristili za studijsko fotografiranje v Domu kulture Kamnik, za zaključek prireditve pa še seansa z mlado glasbeno skupino v klubu Kotlovnica.






11 komentarjev:

mija.michelizza pravi ...

Super fotke ... kako je pa nastala tista z malim "v zraku"? Tisto niso tvoje roke ;-)

matejmm pravi ...

@Mija: Ne, res niso moje roke... Jaz sem držal fotoaparat ;) Sicer pa poglej fotko, malo pomisli in bo šlo... se nam je pa vsem trem kar precej vrtelo ;)

Anita pravi ...

Tista s tamalim je res dobra. Kaj ste bli vsi skupi na vrtiljaku?
Lušna res.

Tanja pravi ...

Vidim da ti je uspelo manekenko prepričat da se namaže s peno in "obrije".. vsaj po tisti fotki s peno sklepam da je bil to tvoj namen. Tista z otročkom pa je res cute..

Renato pravi ...

Super fotke, mi je žal da nisem prišel. Imam samo komentar glede stock motivov. Za poslovno tematiko bi bili boljši kakšni malo starejši modeli. Ampak na to nisi imel veliko vpliva...

matejmm pravi ...

@Tanja: Tista fotka s peno bo verjetno postala reklama za lasersko depilacijo. To me je znanka prosila, če ji lahko poslikam, in je bila njena ideja.

@Renato: Sem hotel poturit prenosnika v roke narodnim nošam, pa se mi ni zdelo ravno v kontekstu. :) Smo imeli pa tudi en par v zrelih letih, pa mi nekako ni sedel v "biznis" koncept. Sicer pa "na mladih svet stoji" ;)

Škoda ker te ni bilo, gotovo bi se veliko naučil. Vsaj jaz sem se - nepozabna izkušnja.

Anita pravi ...

He,he, zdaj me je D. opozorilč, da je tisti model v listju kolega, ki je bil tudi na najini poroki. Svet je majhen.

matejmm pravi ...

@Anita... Sem šel gledat fotke iz poroke in bo verjetno res držalo. Svet je majhen. Imam pa ogromno fotk od njega, ker smo dosti slikali skupaj ;) Kako se pa poznate?

Anita pravi ...

On je bivši fant od kolegice. V bistvu že na poroki nista bila več par. Ga moram poklicat. :)
Aja, sm te hotla prosit še, da mi pošlješ uno fotko ko Enej brska po netu. Za arhiv.

matejmm pravi ...

@Anita: Ma, saj tisto z Enejem je bila samo finta. Saj sploh ni zares brskal po Internetu, ker še ne zna. Je bil računalnik ugasnjen ;) Itak dobiš fotko...

Tine pravi ...

Hehe Matej, gut van, again:))