torek, 23. oktober 2007

Številke 22 - 25

Nekateri ste sprejeli moj izziv na temo zbiranja številk. Najhitrejši pa je bil s3cMM, ki mi je že poslal svoj prispevek v obliki serije številk od 22 do 25. Glede na izvirnost, mislim, da si vse zaslužijo (najmanj) objavo na tem blogu. Upam, da bo avtor fotografije tudi sam pokomentiral.









Ob tej priložnosti sem malo prekršil pravilo (naslednja številka naj bi bila fotografirana šele, ko je prejšnja že objavljena), ampak zakaj pa imamo pravila, če ne zato, da jih kršimo ;) Je pa res, da sem si v preteklosti tudi sam že malenkost prikrojil pravila, kar je pozorni bralec tudi opazil.

Led je torej prebit! Išče se številka 26...

7 komentarjev:

mija.michelizza pravi ...

Nema problema ... Bravo s3cMM! Super fotke! A maraton Franja v naprej ostaja tudi brez Franje?

Anita pravi ...

Pišuka, jaz sem pa na 24ko čakala. :)

matejmm pravi ...

@Anita: Tudi jaz sem imel eno lepo 23-ko že nekaj časa ugledano, pa ne bo nič z njo. "Kdor prej pride..."

Tine pravi ...

kdaj bo pa ta s3cMM, svoj blog odpru, zgleda mi zlo aktiven:))heh
fino,fino

Tine pravi ...

Matej se nekej, kje bi jaz tvoj mail dobiv, ker ga ne najdem nikjer....?Ti hocem nekaj poslat, eno vprasanje....

matejmm pravi ...

@Tine: Mislim, da se že cela slovenska blogosfera sprašuje, kdaj bo s3cMM odprl svoj blog. Mislim, da mu tem ne bo tako hitro zmanjkalo.

Glede maila: poskusi ime.priimek@gmail.com ;)

Anonimni pravi ...

Mija, ne vem zamaj ne bi bilo Maratona Franje tudi brez Franje. Že nekajkrat so ga izpeljali brez mene, ne vem zakaj ga ne bi tudi brez Franje.