petek, 12. oktober 2007

Pa so šle...

...moje lepe registrske tablice s tolminskim grbom :( Včeraj sva bila z L. na obisku pri kolegih na Viču in ko sva se vrnila do avta, sva najprej opazila, da ni zadnje tablice.

"Hmmm, le kje sva jo izgubila?!?" Ko sva ugotovila, da ni tudi sprednje, sem že vrtel 113. Policija je prišla, naredili so zapisnik, midva pa sva se brez tablic odpeljala domov (z dovoljenjem policaja). Je rekel, da če pustiva avto brez tablic tam, se lahko zgodi, da nama bodo še avto odpeljali...


Ko sem se brez registrske številke peljal čez mesto, sem se počutil, kot najhujši kriminalec.



Posloviti se je bilo potrebno tudi od tretje tablice (za prikolico), ki je bila shranjena v prtljažniku. Nikoli rabljena!


Potem pa na upravno enoto v Ljubljani po nove tablice. Uslužbenka me je na vprašanje: "A takih s tolminskim grbom pa nimate?" samo začudeno pogledala in se nasmehnila. Olajšali so me za nekaj več kot 43€ in 1uro časa.

Če kdo najde registrske tablice z oznako GO-E7 183, naj mi eno pošlje. Bi rad imel vsaj za spomin na moje prve tablice, če se že ne morem voziti z njimi.

5 komentarjev:

mija.michelizza pravi ...

Bogi Astrinho! Zdej bo pa Lublančan :-(

Anonimni pravi ...

saj ne vem, če je to legalno (najbrž ne), amak v tolminu na upravni enoti ti lahko prodajo samo grb, ki ga nalepiš čez ljubljanskega ;)
no vsaj nama so to svetovali, ko sva rekla, da bi rajši kamniške tablice kot ljubljankse, pa sva morala avto v lj registrirat. Je pa res, da imamo Kamničani by default LJ predpono.

matejmm pravi ...

@Gojca: Odlična ideja, glede na to, da imamo veze na tolminski občini (ni sicer UE, ma vseeno), bi se mogoče dalo kaj zmenit ;)))

Anonimni pravi ...

Banda lopovska!
Če bi rad imel eno tablico za spomin, potem ne vem zakaj si tretjo vrnil. Lahko rečeš, da bi jo imel rad za spomin, pa ti jo prerežejo in ti jo dajo. Za na avto sicer ni več dobra, za v okvir in za na steno v garažo pa še. Jaz sem tako obdržal prvo slovensko registracijo s fičota. Na upravni enoti so mi sicer rekli, da sem prvi, ki je imel tako željo, počakati sem moral nekaj dni, da so jo prerezali, imam jo pa le. Pojdi pogledat, če tvoje še niso uničili in jo zahtevaj nazaj.

Unknown pravi ...

Škoda da si tretjo tablico vrnil, bi rekel da si jo izgubil in bi jo imel za spomin, no pa drugič. Če pa bi imel tablico svojega okraja bi šel na svojo upravno enoto in ne na ljubljansko.