četrtek, 11. oktober 2007

Nov kavč

Ker vem, da ta blog bere kar nekaj Ikea-fanov objavljam fotoreportažo sestavljanja novega kavča. Verjetno se boste vsi strinjali, da je prav to najlepši del nakupov pohištva v Ikei.
kavc01

kavc02 kavc03

kavc04

kavc05 kavc06

kavc07 kavc08

Brez prave foto seanse pa pri nas ne gre.
Zadeva se zaključi šele, ko je vse tudi zabeleženo s fotoaparatom ;)

kavc09

kavc10

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

a se meni samo zdi, al' ma nekdo preveč časa :))

matejmm pravi ...

@Ilija: To je tako, če imaš za pisat magistrsko nalogo... Bi delal vse drugo raje. Me je že mikalo, da bi vprašal delavce od Gratela, če jim lahko pridem pomagat kopat jarke za optiko po Bežigradu ;)

Anonimni pravi ...

ja, potem si pa predstavljaj, kako je šele, če pišeš doktorat :)))

matejmm pravi ...

Aha, sedaj mi je pa jasno zakaj ima Gratel toliko ljudi na gradbiščih! Nikoli nisem vedel zakaj je potrebno 15 ljudi za kopanje jarka. Eden vihti kramp, drugi pa gledajo in modrujejo. Ti ljudje se potem verjetno bodoči doktorji znanosti ali pa magistri...

mija.michelizza pravi ...

Kavč smo že vidli pri dekcah :-))

Anonimni pravi ...

Ko sva z Anico hodila po ozkih ulicah Bonifacia na jugu Korzike, mi ni bilo jasno, kako lahko stanovalci sploh spravijo kakšno pohištvo po ozkih ulicah in po še ožjih stopniščih. Prepričan sem bil da spijo na armafleksih in blazinah. Zdaj vidim, da so tudi druge rešitve